DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2011 рік Частина 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4497
Title: Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента
Authors: Образцова, А.Я.
Keywords: соціальна реклама
особистість
сучасний студент
social аdvertising
personality
modern student
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Образцова А.Я. Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента / А.Я. Образцова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 2./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 72-73
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4497
Appears in Collections:2011 рік Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Obraztsova.pdf108.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.