Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості пізнавальної діяльності молодших школярів з розладами аутистичного спектру в світовому вимірі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гадецький, О. О.
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:08:34Z
dc.date.available 2024-04-18T10:08:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гадецький, О. О. Особливості пізнавальної діяльності молодших школярів з розладами аутистичного спектру в світовому вимірі / О. О. Гадецький // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 10-18. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44827
dc.description.abstract У статті розглядаються різні аспекти та підходи до розуміння пізнавальної діяльності молодших школярів з розладами аутистичного спектру. Дослідження пізнавальної діяльності молодших школярів з розладами аутистичного спектру є важливим аспектом для розуміння їхнього когнітивного розвитку і розробки ефективних методів навчання та підтримки. Для успішного розвитку цих дітей важливо враховувати їхні індивідуальні потреби та можливості. Це допомагає створити індивідуалізовані підходи до навчання та підтримки, сприяючи їхньому розвитку і досягненню успіху в навчанні та житті. Пізнавальна діяльність може бути важливим інструментом у створенні сприятливого навчального середовища для цих дітей. uk
dc.description.abstract The article examines various aspects and approaches to understanding the cognitive activity of younger schoolchildren with autism spectrum disorders. Researching the cognitive activity of younger schoolchildren with autism spectrum disorders is an important aspect for understanding their cognitive development and developing effective methods of teaching and support. For the successful development of these children, it is important to consider their individual needs and capabilities. This helps to create individualized approaches to learning and support, promoting their development and achieving success in learning and life. Cognitive activities can be an important tool in creating a favorable learning environment for these children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject розлади аутистичного спектру uk
dc.subject РАС uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject спеціалізовані програми та методи навчання uk
dc.subject autism spectrum disorders uk
dc.subject ASD uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject specialized programs and teaching methods uk
dc.title Особливості пізнавальної діяльності молодших школярів з розладами аутистичного спектру в світовому вимірі uk
dc.title.alternative Peculiarities of the cognitive activity of younger schoolchildren with autism spectrum disorders in the global dimension uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 616.8096-053.5:376.015.31-056.36
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу