Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню методичних засад навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни педагогічного коледжу, які забезпечують успішне здобуття студентами повної загальної середньої освіти з хімії і сприяють їхній підготовці до практичної реалізації хімічного компонента природознавчої освіти молодших школярів. На підставі результатів аналізу стану досліджуваної проблеми у філософській, психологічній, педагогічній, методичній літературі, практики викладання хімії в педагогічних коледжах встановлено методичні засади, які в сукупності забезпечують єдність педагогічного процесу, досягнення цілей загальноосвітньої підготовки студентів з хімії і професійно-практичної підготовки з методики викладання природознавства у початковій школі.
The thesis is devoted to the theoretical basis of methodological principles of teaching chemistry as a general educational subject of the Teacher's College to ensure the successful getting by students complete secondary education in chemistry and contribute to their preparation for the implementation of the chemical component of natural science education of primary school children. The development of the problem in the philosophical, psychological, pedagogical, methodological literature is analyzed, the practical situation of teaching chemistry in college is revealed, the methodological principles, which provide the unity of the teaching process, and the goals of general education of students in chemistry and professional practical training in teaching natural science in primary school are established.