Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герус, О. І.
dc.date.accessioned 2014-01-27T08:50:29Z
dc.date.available 2014-01-27T08:50:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation О. І. Герус Дискурси в полі комерційної реклами: ціннісний аспект Герус О. І. // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 13. – с. 138-145 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4434
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості формування суспільних цінностей у дискурсивному полі комерційної реклами. Автором опрацьовано теоретико-методологічну схему дискурс-аналізу поля реклами, розкрито поняття дискурсу реклами. Проведено емпіричний аналіз дискурсу поля реклами та виявлено типи ціннісних дискурсів, поширених в полі комерційної реклами. ru_RU
dc.description.abstract This article reveals the peculiarities of social values functioning in the discursive field of commercial advertising. The author has worked out the theoretical and methodological discourse analysis scheme; explains the concept of advertising discourse. There have been held an empirical analysis of advertising discourse field and were identified the value types of discourses prevalent in the field of commercial advertising. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Київ : Фенікс, 2013 ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject цінності ru_RU
dc.subject поле реклами ru_RU
dc.subject дискурс ru_RU
dc.subject дискурсивні практики ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject symbolic field of advertising ru_RU
dc.subject discourse ru_RU
dc.subject discursive practices ru_RU
dc.subject.classification 316.774:659.1 ru_RU
dc.title Дискурси в полі комерційної реклами: ціннісний аспект ru_RU
dc.title.alternative Discourse in the field of commercial advertising: value aspect ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу