DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4434
Title: Дискурси в полі комерційної реклами: ціннісний аспект
Other Titles: Discourse in the field of commercial advertising: value aspect
Authors: Герус, О. І.
Keywords: реклама
цінності
поле реклами
дискурс
дискурсивні практики
advertising
symbolic field of advertising
discourse
discursive practices
Issue Date: 2013
Publisher: Київ : Фенікс, 2013
Citation: О. І. Герус Дискурси в полі комерційної реклами: ціннісний аспект Герус О. І. // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 13. – с. 138-145
Abstract: У статті розкриваються особливості формування суспільних цінностей у дискурсивному полі комерційної реклами. Автором опрацьовано теоретико-методологічну схему дискурс-аналізу поля реклами, розкрито поняття дискурсу реклами. Проведено емпіричний аналіз дискурсу поля реклами та виявлено типи ціннісних дискурсів, поширених в полі комерційної реклами.
This article reveals the peculiarities of social values functioning in the discursive field of commercial advertising. The author has worked out the theoretical and methodological discourse analysis scheme; explains the concept of advertising discourse. There have been held an empirical analysis of advertising discourse field and were identified the value types of discourses prevalent in the field of commercial advertising.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4434
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gerus.pdf656.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.