Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування дослідницької компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом STEAM-освіти: змістовно-методичний контекст

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довбня, Софія Олегівна
dc.contributor.author Степаненко, Юлія Святославівна
dc.date.accessioned 2024-01-18T14:55:25Z
dc.date.available 2024-01-18T14:55:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Довбня, С. О. Формування дослідницької компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом stream-освіти: змістовно-методичний контекст / С. О. Довбня, Ю. С. Степаненко // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 71-85. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43591
dc.description.abstract У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз понять «дослідницька компетентність», «пошукова діяльність», «експериментально-дослідницька діяльність», «дослідницька діяльність», «дослідницькі вміння», «дослідницькі здібності», «дослідницька поведінка». Сутність поняття «дослідницька компетентність», розглянуто як «…здатність дитини застосовувати власну сенсорну систему в процесі логіко-математичної і дослідницької активності». Означено особливості формування дослідницької компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено поняття STREAM-освіти як новітньої технології, схарактеризовано її напрями («Природничий», «Технологічний», «Грамота», «Інжиніринг», «Мистецтво», «Логіка»). Підібрано діагностуючий інструментарій дослідження рівня сформованості дослідницької компетентності у дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract The article provides a psychological and pedagogical analysis of the concepts of "research competence", "search activity", "experimental research activity", "research activity", "research skills", "research abilities", "research behavior". The essence of the concept of "research competence"; is considered as ..."the ability of a child to use his/her own sensory system in the process of logical, mathematical and research activity". The features of the formation of research competence in children of senior preschool age are outlined. The concept of STREAM-education as a new technology is defined, its directions ("Natural", "Technological", "Literacy", "Engineering", "Art", "Logic";) are characterized. The diagnostic tools for studying the level of research competence of senior preschool children are selected. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject дослідницька компетентність uk
dc.subject дослідницька діяльність uk
dc.subject досліди uk
dc.subject дослідницькі вміння uk
dc.subject дослідницька поведінка uk
dc.subject дослідницькі здібності uk
dc.subject STREAM-освіта uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject research competence uk
dc.subject research activity uk
dc.subject research uk
dc.subject research skills uk
dc.subject research behavior uk
dc.subject research abilities uk
dc.subject STREAM education uk
dc.subject senior preschool children uk
dc.title Формування дослідницької компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом STEAM-освіти: змістовно-методичний контекст uk
dc.title.alternative Formation of research competence in senior preschool children through STEAM-education: content-methodical context uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.091.33:001.]:005.336.2
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу