У статті теоретично та практично обґрунтовано ефективність використання проєктної технології на семінарських заняттях з дисципліни “Інноваційні технології навчання іноземних мов”. Зазначено, що впровадження проектної технології в освітній процес позитивно впливає на становлення і розвиток майбутнього професіонала, надаючи йому можливість швидко отримувати необхідну інформацію, систематизувати та узагальнювати її. Розкрито сутність проєктної технології, проаналізовано історіографію впровадження проєктів в освітній процес, обговорено структурні елементи навчальних проєктів, виокремлено основні етапи реалізації проєктної роботи. Наведено приклад застосування проєктів на семінарських заняттях з “Інноваційних технологій навчання іноземних мов”.
The article theoretically and practically substantiates the effectiveness of the use of project technology in seminar classes on the discipline “Innovative technologies of teaching foreign languages”. It is noted that the introduction of project technology into the educational process has a positive effect on the formation and development of the future professional, giving him the opportunity to quickly obtain the necessary information, systematize and summarize it. The essence of the project technology was revealed, the historiography of the introduction of projects into the educational process was analyzed, the structural elements of educational projects were discussed, and the main stages of project implementation were highlighted. An example of the application of projects in seminar classes on “Innovative technologies of teaching foreign languages" is given.