Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тіщенко, І. М.
dc.date.accessioned 2013-11-25T22:32:53Z
dc.date.available 2013-11-25T22:32:53Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Тіщенко, І. М. Генезис задачного підходу до навчання фізики / І. М. Тіщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 181-187. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз еволюції впровадження задачного підходу на уроках фізики та теоретично обґрунтована необхідність технологічної реконструкції навчання розв’язання задач як передумови розвитку профільної школи. На підставі проведеного аналізу запропоновані засоби навчання з проектування навчальної діяльності учнів на уроках фізики. ru_RU
dc.description.abstract The analysis of the evolution of implementation of task-oriented approach at Physics lessons and theoretical necessity of technological reconstruction of teaching solving problems as prerequisite for specialized development are held in the article. Based on the analysis, learning tools of designing learning activities of students at Physics lessons are proposed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject задачний підхід ru_RU
dc.subject педагогічна технологія ru_RU
dc.subject диференціація ru_RU
dc.subject профільне навчання ru_RU
dc.subject засоби навчання ru_RU
dc.subject task-oriented approach ru_RU
dc.subject educational technology ru_RU
dc.subject differentiation ru_RU
dc.subject profession-oriented education ru_RU
dc.subject learning tools ru_RU
dc.subject.classification 373.54:53 ru_RU
dc.title Генезис задачного підходу до навчання фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу