DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 33 Книга 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106
Title: Генезис задачного підходу до навчання фізики
Authors: Тіщенко, І. М.
Keywords: задачний підхід
педагогічна технологія
диференціація
профільне навчання
засоби навчання
task-oriented approach
educational technology
differentiation
profession-oriented education
learning tools
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Тіщенко, І. М. Генезис задачного підходу до навчання фізики / І. М. Тіщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 181-187.
Abstract: У статті здійснено аналіз еволюції впровадження задачного підходу на уроках фізики та теоретично обґрунтована необхідність технологічної реконструкції навчання розв’язання задач як передумови розвитку профільної школи. На підставі проведеного аналізу запропоновані засоби навчання з проектування навчальної діяльності учнів на уроках фізики.
The analysis of the evolution of implementation of task-oriented approach at Physics lessons and theoretical necessity of technological reconstruction of teaching solving problems as prerequisite for specialized development are held in the article. Based on the analysis, learning tools of designing learning activities of students at Physics lessons are proposed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106
Appears in Collections:Випуск 33 Книга 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tischenko.pdf86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.