Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концептуальні засади конструювання змісту шкільних підручників з природознавства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанюк, А. В.
dc.contributor.author Гладюк, Т. В.
dc.contributor.author Кучеров, І. С.
dc.date.accessioned 2013-11-25T01:30:07Z
dc.date.available 2013-11-25T01:30:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Степанюк, А. В. Концептуальні засади конструювання змісту шкільних підручників з природознавства / А. В. Степанюк, Т. В. Гладюк, І. С. Кучеров // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 158-163. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4103
dc.description.abstract Обґрунтовано один із можливих варіантів конструювання підручників для початкової школи з “Природознавства”. Запропоновано підхід до структурування змісту навчального матеріалу, який дозволяє реалізувати принцип “навчання через дослідництво”. Розкрито засоби організації особистісно-орієнтованої моделі навчання. Конкретизований поза текстовий компонент підручників, який забезпечує формування як предметних (спеціальних), так і міжпредметних (загальнонавчальних) умінь та навичок, а також формування емоційно-ціннісного ставлення до природи, один до одного. ru_RU
dc.description.abstract One of the possible variants of designing of textbooks in “Natural Sciences” for primary school has been substantiated. It has been suggested an approach to educational material compiling, which helps to realize “learning through research activities”principle. Means of organization of personality-oriented training model have been revealed. Textbooks outside the text component which ensuresformation of both subject (special) and intersubject(all educational) abilities and skills, as well as formation of emotional and valuable attitude to the nature and to one another has been concretized. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject початкова школа ru_RU
dc.subject підручник ru_RU
dc.subject природа ru_RU
dc.subject діяльність ru_RU
dc.subject primary school ru_RU
dc.subject textbook ru_RU
dc.subject nature ru_RU
dc.subject activities ru_RU
dc.subject.classification 371.671(075.8) ru_RU
dc.title Концептуальні засади конструювання змісту шкільних підручників з природознавства ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу