DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 33 Книга 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4103
Title: Концептуальні засади конструювання змісту шкільних підручників з природознавства
Authors: Степанюк, А. В.
Гладюк, Т. В.
Кучеров, І. С.
Keywords: початкова школа
підручник
природа
діяльність
primary school
textbook
nature
activities
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Степанюк, А. В. Концептуальні засади конструювання змісту шкільних підручників з природознавства / А. В. Степанюк, Т. В. Гладюк, І. С. Кучеров // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 158-163.
Abstract: Обґрунтовано один із можливих варіантів конструювання підручників для початкової школи з “Природознавства”. Запропоновано підхід до структурування змісту навчального матеріалу, який дозволяє реалізувати принцип “навчання через дослідництво”. Розкрито засоби організації особистісно-орієнтованої моделі навчання. Конкретизований поза текстовий компонент підручників, який забезпечує формування як предметних (спеціальних), так і міжпредметних (загальнонавчальних) умінь та навичок, а також формування емоційно-ціннісного ставлення до природи, один до одного.
One of the possible variants of designing of textbooks in “Natural Sciences” for primary school has been substantiated. It has been suggested an approach to educational material compiling, which helps to realize “learning through research activities”principle. Means of organization of personality-oriented training model have been revealed. Textbooks outside the text component which ensuresformation of both subject (special) and intersubject(all educational) abilities and skills, as well as formation of emotional and valuable attitude to the nature and to one another has been concretized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4103
Appears in Collections:Випуск 33 Книга 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepaniuk Hladiuk Kucherov.pdf75.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.