Обґрунтовано один із можливих варіантів конструювання підручників для початкової школи з “Природознавства”. Запропоновано підхід до структурування змісту навчального матеріалу, який дозволяє реалізувати принцип “навчання через дослідництво”. Розкрито засоби організації особистісно-орієнтованої моделі навчання. Конкретизований поза текстовий компонент підручників, який забезпечує формування як предметних (спеціальних), так і міжпредметних (загальнонавчальних) умінь та навичок, а також формування емоційно-ціннісного ставлення до природи, один до одного.
One of the possible variants of designing of textbooks in “Natural Sciences” for primary school has been substantiated. It has been suggested an approach to educational material compiling, which helps to realize “learning through research activities”principle. Means of organization of personality-oriented
training model have been revealed. Textbooks outside the text component which ensuresformation of both
subject (special) and intersubject(all educational) abilities and skills, as well as formation of emotional and
valuable attitude to the nature and to one another has been concretized.