DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 33 Книга 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4096
Title: Функції якісних завдань з фізики в аспекті формування готовності учнів до подолання пізнавальних ускладнень
Authors: Мініч, Л. В.
Благодаренко, Л. Ю.
Keywords: якісні завдання з фізики
активізація мотиваційних процесів
job quality in physics
stirring motivational processes
qualitative tests with alternative answers
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мініч, Л. В. Функції якісних завдань з фізики в аспекті формування готовності учнів до подолання пізнавальних ускладнень / Л. В. Мініч, Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 121-126.
Abstract: Одним з основних завдань шкільного курсу фізики є формування в учнів алгоритмічних прийомів розв’язування фізичних задач та евристичних способів пошуку розв’язку проблем. Саме якісні завдання дозволяють не лише удосконалити практичні уміння і навики учнів, але й підняти їх до творчого рівня.
One of the main tasks of the school physics course is to develop in students of algorithmic methods of solution of physical problems and heuristic search method to solve problems. The quality setting allows you to not only improve the practical skills of students, but also to raise them to the creative level.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4096
Appears in Collections:Випуск 33 Книга 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Minich_Blahodarenko.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.