DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 33 Книга 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4090
Title: Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики
Authors: Івченко, В. В.
Keywords: історичний підхід
абстрактні фізичні моделі граничного переходу
вища школа
historical approach
abstract physical limit transition models
high school
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Івченко, В. В. Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики / В. В. Івченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 83-87.
Abstract: Розглянуто деякі історичні аспекти розвитку модельних уявлень в фізиці. Використання цього матеріалу під час проведення лекційних і семінарських занять повинно сприяти покращенню якості засвоєння відповідних абстрактних понять у майбутніх вчителів фізики.
In this paper we consider some historical aspects of the model concepts development in physics. The use of this material during the lectures and seminars should help improve the quality of the learning of abstract concepts of future physics teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4090
Appears in Collections:Випуск 33 Книга 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivchenko.pdf75.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.