У дисертації досліджено формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту, до яких віднесено: інтенсифікація змісту підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту за рахунок уведення нової дисципліни «Спортивно-педагогічна інформатика», розробка та апробація мультимедійних дидактичних засобів (МДЗ) навчання з відповідної дисципліни; урахування можливостей мультимедійних технологій як засобу активізації навчально-пізнавального процесу; різноманітність мультимедійних форм і методів; спеціальна підготовка викладача до застосування мультимедійних технологій. Розроблено та науково обґрунтовано модель формування інформаційно- комунікаційної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту у вищому навчальному закладі. Уточнено зміст понять «інформаційно-комунікаційної компетентність майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту» та «формування інформаційно- комунікаційної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту». Удосконалено критерії та рівні сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту.
In the thesis the formation of information and communication competence of future specialists in physical education and sport. Revealed theoretically grounded and experimentally tested pedagogical conditions of information and communication competence of future specialists in physical education and sports, which include: the intensification of the content of training of future specialists in physical education and sport by introducing a new discipline of "Sporting pedagogical science", the development and testing of multimedia didactic means (MDZ) training in the discipline; the possibility of multimedia technology as a means to enhance teaching and learning process; a variety of media forms and methods; Special teacher training for the use of multimedia technology. Developed and scientifically grounded model of information-communication competence of future specialists in physical education and sport in high school. Clarified the meaning of "information and communication competence of future specialists in physical education and sport" and "the formation of information and communication competence of future specialists in physical education and sport." Improved criteria and levels of information and communication competence of future specialists in physical education and sport.