Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Визначення функціонального стану студентів із різним фізичним навантаженням

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плиска, Олександр Іванович
dc.date.accessioned 2023-01-31T13:31:59Z
dc.date.available 2023-01-31T13:31:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Плиска, О. Визначення функціонального стану студентів із різним фізичним навантаженням / О. Плиска // Фізичне виховання, спорт і культура здоров`я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк : Вид-во Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – № 1 (21). – С. 222-224. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38976
dc.description.abstract Прогресування гіподинамії в суспільстві стає все більшою проблемою здоров’я громадян, особливо студентів (як найбільш уразливої групи) розвинутих країн. Це зумовило й мету роботи  дослідження функціонального стану студентів із різним фізичним навантаженням. За допомогою велоергометрії дослідили функціональний стан студентів 3-го курсу з різним фізичним навантаженням. Установлено, що студенти з попереднім зниженим фізичним навантаженням у всіх випадках, а студенти спортсмени-спринтери не завжди в змозі виконати розраховане для них фізичне навантаження залежно від віку, маси тіла та зросту. Студенти зі звичайним фізичним навантаженням виконали, а студенти-стаєри навіть перивиконали розраховані норми. Рекомедується всім студентам перед початком навчання проводити індивідуальне дослідження їхнього функціонального стану. uk
dc.description.abstract Прогрессирование гиподинамии в обществе становится всё большей проблемой здоровья граждан, особенно студентов (как наиболее уязвимой группы) развитых стран. Это обусловило и цель исследования  изучение функционального состояния студентов с различной физической нагрузкой. С помощью велоэргометрии исследовали функциональный состояние студентов 3-го курса c различной исходной физической нагрузкой. Установлено, что студенты с исходно сниженной физической нагрузкой в всех случаях, а студенты спортсмены-спринтеры не всегда в состоянии выполнить рассчитанную для них физическую нагрузку в зависимости возраста, массы тела и роста. Студенты с обычной нагрузкой справились, а студенты-стаеры даже перевыполнили рассчётные нормы. Рекомендуется всем студентам вначале обучения проводить индивидуальные исследования их функционального состояния. uk
dc.description.abstract Progression of physical inactivity in society is becoming one of the biggest problem of public health, especially students (as the most vulnerable group) of developed countries. It determined purpose of the study: to learn the functional status of students with different physical activity. It was investigated functional status of students 3rd year with different initial physical activity using veloergometry. Was found that students with initially reduced physical activity in all cases couldn’t perform the estimated physical activity for them, and students athletes-sprinters was not always able to perform the estimated physical activity for them, depending on age, weight and height. Students with the usual capacity perfoemed, and students-staers even exceeded the calculated norm. It is recommended for all students at the beginning of training to conduct individual research of their functional status. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фізична активність uk
dc.subject фізичне навантаження uk
dc.subject спортсмени uk
dc.subject физическая активность uk
dc.subject физическая нагрузка uk
dc.subject спортсмены uk
dc.subject Physical activity uk
dc.subject exercise uk
dc.subject athletes uk
dc.title Визначення функціонального стану студентів із різним фізичним навантаженням uk
dc.title.alternative Определение функционального состояния студентов с различной физической нагрузкой uk
dc.title.alternative Determination of the Functional State of Students with Different Physical Activity uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу