Прогресування гіподинамії в суспільстві стає все більшою проблемою здоров’я громадян, особливо студентів (як найбільш уразливої групи) розвинутих країн. Це зумовило й мету роботи дослідження функціонального стану студентів із різним фізичним навантаженням. За допомогою велоергометрії дослідили функціональний стан студентів 3-го курсу з різним фізичним навантаженням. Установлено, що студенти з попереднім зниженим фізичним навантаженням у всіх випадках, а студенти спортсмени-спринтери не завжди в змозі виконати розраховане для них фізичне навантаження залежно від віку, маси тіла та зросту. Студенти зі звичайним
фізичним навантаженням виконали, а студенти-стаєри навіть перивиконали розраховані норми. Рекомедується всім студентам перед початком навчання проводити індивідуальне дослідження їхнього функціонального стану.
Прогрессирование гиподинамии в обществе становится всё большей проблемой здоровья граждан, особенно студентов (как наиболее уязвимой группы) развитых стран. Это обусловило и цель исследования изучение функционального состояния студентов с различной физической нагрузкой. С помощью велоэргометрии исследовали функциональный состояние студентов 3-го курса c различной исходной физической нагрузкой. Установлено, что студенты с исходно сниженной физической нагрузкой в всех случаях, а студенты спортсмены-спринтеры не всегда в состоянии выполнить рассчитанную для них физическую нагрузку в зависимости возраста, массы тела и роста. Студенты с обычной нагрузкой справились, а студенты-стаеры даже перевыполнили рассчётные нормы. Рекомендуется всем студентам вначале обучения проводить индивидуальные исследования их функционального состояния.
Progression of physical inactivity in society is becoming one of the biggest problem of public health, especially students (as the most vulnerable group) of developed countries. It determined purpose of the study: to learn the functional status of students with different physical activity. It was investigated functional status of students 3rd year with different initial physical activity using veloergometry. Was found that students with initially reduced physical activity in all cases couldn’t perform the estimated physical activity for them, and students athletes-sprinters was not always able to perform the estimated physical activity for them, depending on age, weight and height. Students with the usual capacity
perfoemed, and students-staers even exceeded the calculated norm. It is recommended for all students at the beginning of training to conduct individual research of their functional status.