Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ресурсність освітнього середовища у становленні особистісної та професійної суб’єктності майбутніх педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галян, О. І.
dc.date.accessioned 2022-12-06T07:44:15Z
dc.date.available 2022-12-06T07:44:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Галян, О. І. Ресурсність освітнього середовища у становленні особистісної та професійної суб’єктності майбутніх педагогів / О. І. Галян // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 35-38. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38441
dc.description.abstract У статті викладено авторську візію змісту та процесних аспектів підготовки майбутніх педагогів до діяльності в умовах сучасних освітніх перетворень. За основу взято ідею та окреслено шляхи набуття студентами метакомпетентності, завдяки якій уможливлюється їхнє особистісно-професійний розвиток та формується настановлення на значущість створення суб’єктнісно-орієнтованого освітнього середовища. Обґрунтовано, що уміння учитися й навчати інших на засадах спільного творення знання та осягнення його цінності є провідним завданням освітнього процесу закладу вищої освіти. uk
dc.description.abstract The article contains an exposition of the author's vision of the content and process aspects of training future teachers for activities in the conditions of modern educational transformations. The idea is taken as a basis and the ways of students' acquisition of meta-competence are outlined, thanks to which their personal and professional development is enabled and an attitude towards the importance of creating a agency-oriented educational environment is formed. It is substantiated that the ability to learn and teach others on the basis of joint creation of knowledge and understanding its value is the leading task of the educational process of a higher education institution. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.title Ресурсність освітнього середовища у становленні особистісної та професійної суб’єктності майбутніх педагогів uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу