Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дистантаційний та змішаний формат навчання в мистецькій освіті – виклик сьогодення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глазунова, Ірина Кимівна
dc.date.accessioned 2022-07-19T08:13:56Z
dc.date.available 2022-07-19T08:13:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Глазунова І. К. Дистантаційний та змішаний формат навчання в мистецькій освіті – виклик сьогодення / І. К. Глазунова // Наукові інновації та передові технології. (Серія «Державне управління»,Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») : журнал. - 2022. - No 7(9). – С. 38-45. - DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-7(9)-38-45 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37606
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку вищої школи в Україні формуються нові підходи і розробляються принципово нові критерії якості навчання. Все більший розвиток одержують новітні освітні технології, засновані на ефективному використанні в навчальному процесі вузів сучасних засобів і методів передачі знань. Велика роль надається методам активного пізнання та самоосвіти навчання (Лист МОН України від 07.03.2022 №1/3378-22 «Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стану»). Сьогодні в Україні поряд із традиційними педагогічними технологіями в мистецькій освіті широко використовуються і комп’ютерні технології (дистанційне навчання), що сприяє розвитку інтелектуальних умінь, творчій самореалізації у навчанні студентів. Система дистанційного навчання отримала широке поширення в США і Європі. Ефективність дистанційного навчання заснована на тому, що ті, кого навчають, самі почувають необхідність подальшого навчання, а не піддаються тиску з боку. Вони мають можливість роботи з навчальними матеріалами в такому режимі й обсязі, який підходить безпосередньо їм. Послідовне виконання контрольно-діагностичних завдань і випускної роботи, а також підтримка у всіх питаннях з боку викладачакоординатора забезпечує планомірне засвоєння знань. У змішаному, гібридному навчанні значна частина традиційного навчального часу буде замінена он-лайн навчальною діяльністю. Он-лайн діяльність може включати в себе серед іншого: надання посилання на ресурси і завантаження текстів і матеріалів, управління он-лайн вікторинами і полегшення подання завдання на самостійну роботу. Змішана форма навчання органічно поєднує в собі як денні, так і дистанційні форми навчання. Дистанційне навчання мистецьких дисциплін має свою специфіку. Наприклад, навчання в інструментальному, вокальному та класі диригування – це завжди індивідуальні заняття. Тому, тільки використання комп’ютерних технологій в методиці навчання майбутніх учителів музичного мистецтва – не бажана річ, але необхідність оволодіння студентами навчальними методами, що передбачають широке використання можливостей засобів мультимедіа, комп’ютерних технологій, долучення студентів до інтерактивної діяльності – все це є викликом сьогодення. uk
dc.description.abstract At the present development stage of higher education in Ukraine, new approaches are being formed and fundamentally new criteria for the quality of education are being developed. The latest educational technologies based on the effective use of modern means and methods of knowledge transfer in the educational process of universities are gaining more and more development. An important role is given to the methods of active cognition and self-education (Letter of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated 07.03.2022 №1 / 3378-22 «On the practice of labor law in the field of education and science during martial law»). Today in Ukraine next to traditional pedagogical technologies computer technologies (controlled from distance studies) are widely used in artistic education, that assists to development of intellectual abilities, creative self-realization in the studies of students. The distance learning system has become widespread in the United States and Europe. The effectiveness of distance learning is based on the fact that those who are taught themselves tend to feel the need for further learning, and not succumb to outside pressure. They have the opportunity to work with educational materials in a mode and volume that suits them directly. Consistent implementation of control and diagnostic tasks and graduation work, as well as support in all matters by the teacher-coordinator ensure the systematic acquisition of knowledge. In blended, hybrid learning, much of the traditional learning time will be replaced by on-line learning activities. Online activities may include, but are not limited to, providing links to resources and downloading texts and materials, managing online quizzes, and making it easier to submit assignments. Blended learning organically combines both full-time and distance learning. Distance learning of art disciplines has its own specifics. For example, training in instrumental, vocal and conducting classes are always a part of individual lessons. Therefore, the use of computer technology in the teaching methods of future music teachers is not a desirable thing, but the need for students to master teaching methods that involve extensive use of multimedia, computer technology, involving students in interactive activities - all this is a challenge for the present times. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject мистецька освіта uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject art education uk
dc.title Дистантаційний та змішаний формат навчання в мистецькій освіті – виклик сьогодення uk
dc.title.alternative Distance and mixed format of learning in art education - the challenge of today uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу