Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Контекстність освітнього простору вищої школи : рівень магістратури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем’яненко, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:31:12Z
dc.date.available 2022-07-13T12:31:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Дем’яненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи : рівень магістратури / Н. Дем’яненко // Вища освіта України. – 2013. - № 1. – С. 50-56. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37570
dc.description.abstract Обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. uk
dc.description.abstract Justified the correlation of competence approach and context studying at high school as a methodology and practice, proved the advantages of educational space of context type on pedagogical masters study level. The role of kvaziprofessional activity in transition from education to professional realization of future master of pedagogy of high school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject контекст uk
dc.subject контекстне навчання uk
dc.subject освітнє середовище контекстного типу uk
dc.subject квазіпрофесійна діяльність uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject context uk
dc.subject context studying uk
dc.subject educational space of context type uk
dc.subject kvaziprofessional activity uk
dc.title Контекстність освітнього простору вищої школи : рівень магістратури uk
dc.title.alternative Context of educational space of high school : level of magistracy uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу