Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимчук, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-04T08:50:25Z
dc.date.available 2022-07-04T08:50:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Якимчук, О. Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка) / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2018. – № 3. – С. 34-38. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37482
dc.description.abstract Освіта відіграє фундаментальну роль у націо­ та державотворчому розвиткові будь­якого народу. Особливо важливими національно орієнтована освіта і просвітництво стають у періоди поневолення народу іноземними загарбниками та імперськими утвореннями. В історії України такі періоди надзвичайно тривалі. На прикладі таких постатей, як М. Пирогов, М. Дра­гоманов, І. Франко аналізується роль інтелігенції, її активна просвітницька та громадська діяльність у розвитку національної освіти за часів панування агресивних імперських ідеологій. Доводиться, що саме творчість і громадська позиція видатних особистостей багато в чому сприяла збереженню національно­культурної ідентичності українців. Зокрема, це відбувалося і завдяки освітнім і просвітницьким механізмам. uk
dc.description.abstract Education plays a fundamental role in the national and state development of any people. Particularly important national-oriented education and enlightenment are at the time of the enslavement of the people by foreign invaders and imperial entities. In the history of Ukraine such periods are very long. An example of such figures as N. Pirogov, M. Drahomanov, I. Franko analyzes the role of the intelligentsia, its active enlightenment and social activity in the development of national education under the rule of aggressive imperial ideologies. It is proved that it was precisely creativity and the social position of prominent personalities that greatly contributed to the preservation of the national-cultural identity of Ukrainians. In particular, this was due to the educational and educational mechanisms. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject національна свідомість uk
dc.subject освіта uk
dc.subject просвітництво uk
dc.subject інтелігенція uk
dc.subject М. Пирогов uk
dc.subject М. Драгоманов uk
dc.subject І. Франко uk
dc.subject national consciousness uk
dc.subject education uk
dc.subject tutoring uk
dc.subject intelligentsia uk
dc.subject N. Pirogov uk
dc.subject M. Drahomanov uk
dc.subject I. Franko uk
dc.title Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка) uk
dc.title.alternative The role of education in the development of the national consciousness of the ukrainian people (on the basis of creativity N. Pirogov, M. Dragomanov, I. Franco) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу