Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Літікова, О. І.
dc.date.accessioned 2021-03-22T12:53:56Z
dc.date.available 2021-03-22T12:53:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Літікова, О. І. Якість морської освіти у вимірі автономії ВНЗ / О. І. Літікова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 96-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33438
dc.description.abstract Проаналізовано вимоги до сучасного рівня якості вищої освіти та визначено формуючі складові якості морської освіти у вимірі автономного статусу ВНЗ: дотримання керівництвом ВНЗ стратегії прискореного випереджувального інноваційного розвитку; регулярні інвестиції судноплавних компаній у створення навчального середовища для якісної підготовки плавскладу; налагодження стажування викладачів і курсантів на суднах закордонних компаній; застосування інформаційно-комунікаційних технологій на основі компетентнісного підходу. ua
dc.description.abstract Проанализированы требования к современному уровню качества высшего образования и определены формирующие составляющие качества морского образования в измерении автономного статуса ВУЗа: следование руководством ВУЗа стратегии ускоренного развития; регулярные инвестиции судоходных компаний в создание учебной среды для качественной подготовки плавсостава; налаживание стажировок преподавателей и курсантов на судах иностранных компаний, использование информационно-коммуникативных технологий на основе компетентностного подхода. ua
dc.description.abstract Here the requirements to modern level of higher education are analyzed and the formative constituents of maritime education quality are defined concerning the autonomy status of higher educational institution: following the strategy of enhanced development by the academic authority; regular investments of shipping companies into the creation of educational environment for qualitative preparation of crewmembers for vessels; creation and steady perfection of own educational and training basis for improvement of professional training of cadets; arrangement of advanced training and studies for teachers and cadets on foreign companies vessels for adequate qualitative preparation of teaching stuff for; implementation of communicative learning of English language for specific purposes of maritime use; application of information-communicative technologies on the basis of competency-based approach. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject якість вищої освіти ua
dc.subject морська освіта ua
dc.subject автономія ВНЗ ua
dc.subject комунікативне навчання англійської мови ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject качество высшего образования ua
dc.subject морское образование ua
dc.subject автономия ВУЗа ua
dc.subject коммуникативное изучение английского языка ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject quality of higher education ua
dc.subject maritime education ua
dc.subject autonomy of higher educational institution ua
dc.subject communicative learning of English language ua
dc.subject competency-based approach ua
dc.subject.classification 378.371:53 ua
dc.title Якість морської освіти у вимірі автономії ВНЗ ua
dc.title.alternative Качество морского образования в измерении автономии ВУЗа ua
dc.title.alternative Quality of maritime education concerning the autonomy of higher educational institution ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу