ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Літікова, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T12:53:56Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T12:53:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Літікова, О. І. Якість морської освіти у вимірі автономії ВНЗ / О. І. Літікова // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 96-104. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33438 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано вимоги до сучасного рівня якості вищої освіти та визначено формуючі складові якості морської освіти у вимірі автономного статусу ВНЗ: дотримання керівництвом ВНЗ стратегії прискореного випереджувального інноваційного розвитку; регулярні інвестиції судноплавних компаній у створення навчального середовища для якісної підготовки плавскладу; налагодження стажування викладачів і курсантів на суднах закордонних компаній; застосування інформаційно-комунікаційних технологій на основі компетентнісного підходу. | ua |
dc.description.abstract | Проанализированы требования к современному уровню качества высшего образования и определены формирующие составляющие качества морского образования в измерении автономного статуса ВУЗа: следование руководством ВУЗа стратегии ускоренного развития; регулярные инвестиции судоходных компаний в создание учебной среды для качественной подготовки плавсостава; налаживание стажировок преподавателей и курсантов на судах иностранных компаний, использование информационно-коммуникативных технологий на основе компетентностного подхода. | ua |
dc.description.abstract | Here the requirements to modern level of higher education are analyzed and the formative constituents of maritime education quality are defined concerning the autonomy status of higher educational institution: following the strategy of enhanced development by the academic authority; regular investments of shipping companies into the creation of educational environment for qualitative preparation of crewmembers for vessels; creation and steady perfection of own educational and training basis for improvement of professional training of cadets; arrangement of advanced training and studies for teachers and cadets on foreign companies vessels for adequate qualitative preparation of teaching stuff for; implementation of communicative learning of English language for specific purposes of maritime use; application of information-communicative technologies on the basis of competency-based approach. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | якість вищої освіти | ua |
dc.subject | морська освіта | ua |
dc.subject | автономія ВНЗ | ua |
dc.subject | комунікативне навчання англійської мови | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | качество высшего образования | ua |
dc.subject | морское образование | ua |
dc.subject | автономия ВУЗа | ua |
dc.subject | коммуникативное изучение английского языка | ua |
dc.subject | компетентностный подход | ua |
dc.subject | quality of higher education | ua |
dc.subject | maritime education | ua |
dc.subject | autonomy of higher educational institution | ua |
dc.subject | communicative learning of English language | ua |
dc.subject | competency-based approach | ua |
dc.subject.classification | 378.371:53 | ua |
dc.title | Якість морської освіти у вимірі автономії ВНЗ | ua |
dc.title.alternative | Качество морского образования в измерении автономии ВУЗа | ua |
dc.title.alternative | Quality of maritime education concerning the autonomy of higher educational institution | ua |
dc.type | Article | ua |