Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенко, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2021-02-05T10:43:47Z
dc.date.available 2021-02-05T10:43:47Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Костенко Людмила Василівна. Педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Костенко Людмила Василівна ; [наук. керівник Коваль Лариса Григорівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33146
dc.description.abstract В дисертації досліджується проблема організації навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Встановлено, що навчально-пізнавальна діяльність майбутніх учителів музики являє собою сукупність чотирьох основоположних компонентів: мотиваційного, теоретичного, операційного та оцінного. Запропоновані педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності, критерії та рівні сформованості її компонентів, дидактична модель вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Основні результати праці знайшли практичне застосування в організації навчання на музично-педагогічних факультетах педагогічних закладів вищої освіти. ua
dc.description.abstract В дисертации [дисcертации] исследуется проблема организации учебно-познавательной деятельности студентов в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Установлено, что учебно-познавательная деятельность будующих [будущих] учителей музыки представляет собой совокупность четырех основополагающих компонентов: мотивационного, теоретического, операционного и оценочного. Предложены педагогические условия организации учебно-познавательной деятельности, критерии и уровни сформированности ее компонентов, дидактическая модель изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Основные результаты работы нашли практическое применение в организации обучения на музыкально-педагогических факультетах педагогических учреждений высшего образования. ua
dc.description.abstract This dissertation is devoted to the problem of organization of educational-cognitive activities of students at the classes of conductor training and chorus studies. It is established that the structure of educational-cognitive activities consists of four main components: motivational, theoretical, operational, appreciational. Pedagogical conditions criterions and stages of formation of these components, didactic model of conductor training and chorus studies are proposed in the dissertation. The results of the work have found an application for organization of studies at the musical-pedagogical departments of pedagogical institutes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність ua
dc.subject дидактична модель ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject учебно-познавательная деятельность ua
dc.subject дидактическая модель ua
dc.subject педагогическая технология ua
dc.subject educational-cognitive activities ua
dc.subject didactic model ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject.classification 378 937 ua
dc.title Педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів музики ua
dc.title.alternative Педагогические условия организации учебно-познавательной деятельности будущих учителей музыки ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions of educational-cognitive activities of future teachers of music ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу