Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Вивчення наближених обчислень в основній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кліндухова, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-01-12T08:37:27Z
dc.date.available 2012-01-12T08:37:27Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Кліндухова, Валентина Миколаївна. Вивчення наближених обчислень в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. М. Кліндухова ; наук. керівник В. О. Швець ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/326
dc.description.abstract Розроблено методичну систему вивчення наближених обчислень у курсі математики основної школи. Проведено ретроспективний аналіз і досліджено сучасний стан методики вивчення наближених обчислень у школах України. Проаналізовано програми з математики різних років, підручники та навчальні посібники. Виділено психолого-педагогічні передумови, цілі та зміст вивчення наближених обчислень в основній школі. Обгрунтовано необхідність організації навчально-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення наближених обчислень. Основним методом наближених обчислень обрано метод меж. Навчальний матеріал у підручнику рекомендовано компонувати з урахуванням принципів концентризму, фузіонізму, навчання в активному та фоновому режимах. Розоблено структурну модель вивчення наближених обчислень в основній школі, описано її етапи, для кожного з яких виділено провідну ідею, цілі, зміст і вимоги до рівня математичної підготовки учнів. Наведено методичні рекомендації щодо організації вивчення наближених обчислень, систему задач, лабораторні та практичні роботи, а також конкретні методичні розробки. Експериментально доведено дієвість та ефективність запропонованої методики, зокрема, показано її позитивний вплив на якість та успішність навчання, формування уміння розв'язувати прикладні задачі та розвиток пізнавальних інтересів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation represents the author’s methodical system of the study of approximate calculations in the author courses of basic school. The author has carried out the retrospective analysis of the problem of the approximate calculations study which embraced over centenary period. The author has been researched the modern state of the study of approximate calculations in Ukrainian schools. Also the author has analyzed the mathematical curriculums of different years, text-book and school supplies. The psychological and pedagogical prerequisites, the purposes and the contents of study of approximate calculations in basic school has been singled out according to them during the learning of approximate calculations the main accent must be given to the pupils research work. The method of limits has been choosen as a basic one. The placing of concept of educational material is on the ground of realization of principles of concentrizm and fusionism, the study in the active and background regime. The author has elaborated the structural model of the study of approximate calculations in basic school. It includes three stages. Each of them has the idea, the purpose, the contest and demands to the mathematical training of pupils. The work contains methodical recommendations concerning the organization of the study of approximate calculations, the concrete methodical elaborations, the system of sums, the laboratory and practical works. The author experimentally has proved the effectiveness of proposed methods, positive influence on quality and successfulness of teaching, forming of skills to do applied sums, and developing of cognitive interests. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject методична система навчання ru_RU
dc.subject наближені обчислення ru_RU
dc.subject наближені значення ru_RU
dc.subject точність ru_RU
dc.subject метод меж ru_RU
dc.subject навчально-дослідницька діяльність ru_RU
dc.subject проективна діяльність ru_RU
dc.subject methodical system of teaching ru_RU
dc.subject approximate calculation ru_RU
dc.subject approximate value ru_RU
dc.subject exactness ru_RU
dc.subject method of limit ru_RU
dc.subject research effort ru_RU
dc.subject projecting activity ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:512 ru_RU
dc.title Вивчення наближених обчислень в основній школі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics