Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синишина, Вікторія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T10:14:24Z
dc.date.available 2021-01-12T10:14:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Синишина В. М. Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти / В. М. Синишина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Випуск 74. – C. 137-140. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.74.30 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32650
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу перебігу та результатам експериментального дослідження ефективності педагогічної системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Досягнення мети передбачало використання теоретичних (контент-аналіз, систематизація, конкретизація та синтез), емпіричних і статистичних методів для презентації кількісного та якісного аналізу емпіричних даних результатів педагогічного експерименту. Згідно з поставленими цілями, логіка проведення дослідно-експериментальної роботи уможливила обґрунтування її етапів, які характеризувалися певними завданнями, відповідними формами й методами організації (організаційно- прогностичний, змістово-процесуальний (який охоплював дві частини: констатувальний і формувальний), аналітико-корекційний). Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів визначався за мотиваційно-аксіологічним, когнітивно-методологічним, організаційно-поведінковим, особистісно-рефлексивним критеріями. Представлено результати сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів на рівнях сформованості кожного з її компонентів. Педагогічний моніторинг результатів фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти здійснено з використанням комплексу діагностичних методик, які дали змогу вивчити хід і результати поетапного розвитку всіх компонентів професійної компетентності та спостерігати динаміку її формування у студентів. Результати, отримані на кожному етапі формувального етапу експериментального дослідження, засвідчили ефективність упровадження розробленої системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Достовірність результатів експериментального дослідження доведено шляхом аналізу та використання методів математичної статистики. ua
dc.description.abstract The article deals with analysis of the process and results of experimental study of efficiency of the pedagogical system of vocational training of future practical psychologists in the institutions of higher education. Achieving the goal provided use of theoretical (content-analysis, systematization, concretization and synthesis), empirical and statistical methods for presenting quantitative and qualitative analysis of empirical data of the pedagogical experiment results. In accordance with the set goals, the logic of providing research and experimental work made it possible to substantiate its stages, which were characterized by certain tasks, appropriate forms and methods of organization (organizational-prognostic, substantive-procedural (that included two parts: ascertaining and forming), analytical-correctional). The level of formation of professional competence of future practical psychologists has been defined by motivational-axiological, cognitive-methodological, organizational-behavioral, personal-reflexive criteria. The results of formation of professional competence of future practical psychologists at the levels of formation of each component have been presented. Pedagogical monitoring of results of vocational training of future practical psychologists in the institutions of higher education has been provided by using complex of diagnostic methods that gave opportunity to study the process and results of gradual development of all components of professional competence and observe the dynamics of its formation in students. The results, obtained at each stage of forming stage of experimental study, have proved the efficiency of implementation of the developed system of vocational training of future practical psychologists in the institutions of higher education. The reliability of experimental research results has been proved through the analysis and use of methods of mathematical statistics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject експериментальне дослідження ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject майбутні практичні психологи ua
dc.subject критерії ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject показники ua
dc.subject рівні сформованості професійної компетентності ua
dc.subject experimental study ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject future practical psychologists ua
dc.subject criteria ua
dc.subject components ua
dc.subject indicators ua
dc.subject levels of formation of professional competence ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative Organization of experimental study and analysis of results of functioning of the system of vocational training of future practical psychologists in the institutions of higher education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу