DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32527
Title: "Суб’єкт" і "об’єкт" освіти в контексті свободи та відповідальності
Other Titles: «Субъект» и «объект» образования в контексте свободы и ответственности
«Subject» and «object» of education in the context of freedom and responsibility
Authors: Андрущенко, Віктор Петрович
Линовицька, Олеся Вікторівна
Keywords: особистість
освіта
суб’єкт
об’єкт
культура
свобода
відповідальність
творчість
виховання
человек
личность
образование
субъект
объект
культура
свобода
ответственность
творчество
воспитание
human
personality
education
subject
object
culture
freedom
responsibility
creativity
education
Issue Date: 2014
Publisher: Вадекс
Citation: Андрущенко В. П. "Суб’єкт" і "об’єкт" освіти в контексті свободи та відповідальності / В. П. Андрущенко, О. Линовицька // Політологічний вісник : збірник наукових праць / Політологічний центр при Київ. нац. ун-ті ім. Тараса Шевченка. – Київ : ВАДЕКС. - Вип. 76. – 2014. - С. 121–133.
Abstract: Аналізується науковий дискурс навколо фундаментальних філософських понять «суб’єкт» і «об’єкт», розглядається його трансформація в системі педагогічних наук; автори наголошують на єдності «суб’єкт — об’єктних» відносин, та автономності їх існування при умові розгляду «суб’єкта» як особистості, що навчає або навчається й «об’єкта» як предмеа пізнання та діяльності (природи, знання тощо).
Анализируется научный дискурс вокруг фундаментальных философских понятий «субъект» и «объект», рассматривается его трансформация в системе педагогических наук; авторы отмечают единства «субъект — объектных» отношений, и автономности их существования при условии рассмотрения «субъекта» как личности, учит или учится и «объекта» как предмеа познания и деятельности (природы, знания и т. д.
Scientific discourse around the fundamental philosophical notions of «subject» and «object» was analyzed, its transformation in the system of pedagogical sciences was scrutinized; authors note the unity of «subject — object» relationship, and autonomy of their existence subject to review of the «subject» as a person that teaches or learns and «object» as an item of cognition and activities (nature, knowledge, etc.)
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32527
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrushchenko.pdf299.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.