Аналізується науковий дискурс навколо фундаментальних філософських понять «суб’єкт» і «об’єкт», розглядається його трансформація в системі педагогічних наук; автори наголошують на єдності «суб’єкт — об’єктних» відносин, та автономності їх існування при умові розгляду «суб’єкта» як особистості, що навчає або навчається й «об’єкта» як предмеа пізнання та діяльності (природи, знання тощо).
Анализируется научный дискурс вокруг фундаментальных философских понятий «субъект» и «объект», рассматривается его трансформация в системе педагогических наук; авторы отмечают единства «субъект — объектных» отношений, и автономности их существования при условии рассмотрения «субъекта» как личности, учит или учится и «объекта» как предмеа познания и деятельности (природы, знания и т. д.
Scientific discourse around the fundamental philosophical notions of «subject» and «object» was analyzed, its transformation in the system of pedagogical sciences was scrutinized; authors note the unity of «subject — object» relationship, and autonomy of their existence subject to review of the «subject» as a person that teaches or learns and «object» as an item of cognition and activities (nature, knowledge, etc.)