Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Особливості застосування технологій комп’ютерного моделювання при вивченні дисциплін інформатичного циклу майбутніми педагогами професійного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Макаренко, Леся Леонідівна
dc.contributor.author Шпильовий, Юрій Вікторович
dc.date.accessioned 2020-12-16T09:18:32Z
dc.date.available 2020-12-16T09:18:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Макаренко, Л. Л. Особливості застосування технологій комп’ютерного моделювання при вивченні дисциплін інформатичного циклу майбутніми педагогами професійного навчання / Л. Л. Макаренко, Ю. В. Шпильовий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 125-131. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.27. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32410
dc.description.abstract Схарактеризовано основні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів, що зумовлюють необхідність вдосконалення змісту та структури навчального процесу загалом, оскільки на сьогодні важливим для розвитку суспільства є формування освіченої та творчої особистості, яка прагне до самовдосконалення. Зазначено, що одне із головних завдань вищих педагогічних навчальних закладів в умовах інтенсивної інформатизації навчального процесу – підготовка кваліфікованих фахівців, яка спрямована не на штучне накопичення теоретичних знань, а на вироблення у студентів ключових та міжпредметних компетентностей, за допомогою яких майбутні педагоги зможуть доцільно використовувати засоби ІКТ у подальшій професійній діяльності. Вказано, що моделювання – це складне наукове завдання, яке залежить від значної кількості чинників та передбачає вивчення технологічних процесів, а також теоретичних і практичних завдань, які неможливо реалізувати в реальних умовах. Визначено, що в сучасному світі комп’ютерне моделювання стало одним із перспективних напрямів розвитку інформатики як науки та важливим засобом теоретичних і практичних досліджень в різних наукових галузях, адже використання комп’ютерного моделювання сприяє поєднанню наукової методології з навчальною діяльністю. Проаналізовано переваги використання комп’ютерного моделювання у процесі професійної підготовки студентів, серед яких виокремлено можливість перевірки власних гіпотез і вивчення об’єктів за допомогою зміни їхніх параметрів. Розглянуто особливості комп’ютерного моделювання за допомогою систем автоматизованого проектування (САПР), що характеризуються функціонуванням декількох режимів створення моделей. Доведено, що комп’ютерне моделювання – це ефективний метод навчання, який сприяє свідомому засвоєнню знань студентами у процесі вирішення завдань професійної спрямованості. ua
dc.description.abstract The paper has characterized the main aspects of professional training of future teachers, which necessitate the improvement of the content and structure of the educational process in general, because for the development of society it is currently important to form a well-educated and creative personality who strives for self-perfection. It is noted that one of the central tasks of institutions of higher pedagogical education under the conditions of intensive informatization of the educational process is the training of qualified specialists, which is aimed not at the artificial accumulation of theoretical knowledge but at developing students’ key and interdisciplinary competencies through which future teachers will practically use ICT in their further professional activity. The research indicates that modeling is a complex scientific task which depends on a significant number of factors and involves studying technological processes as well as theoretical and practical tasks that cannot be implemented in real conditions. It determines that in the modern world computer modeling has become one of the promising areas of computer science as a science and an important tool for theoretical and practical research in various fields, because the use of computer modeling combines scientific methodology with educational activities. The advantages of using computer modeling in the process of professional training of students have been analyzed; they include the possibility of testing one’s hypotheses and studying objects by changing their parameters. The peculiarities of computer modeling have been considered through computer-aided design (CAD) systems, which are characterized by the functioning of several modes of model creation. It has been proven that computer modeling is an effective teaching method which promotes the conscious acquisition of knowledge by students in the process of solving professional problems. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комп’ютерне моделювання ua
dc.subject модель ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject професійне навчання ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject computer modeling ua
dc.subject model ua
dc.subject specialty training ua
dc.subject professional training ua
dc.subject specialist ua
dc.subject.classification 378.091.3:377.011.3-051:004.94 ua
dc.title Особливості застосування технологій комп’ютерного моделювання при вивченні дисциплін інформатичного циклу майбутніми педагогами професійного навчання ua
dc.title.alternative Application features of computer modeling technologies upon studying information science disciplines by future professional teachers ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics