Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості інтеграції в інклюзивний освітній простір дітей з порушеннями інтелектуальної сфери

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хіля, А. В.
dc.contributor.author Саранча, І. Г.
dc.date.accessioned 2020-11-17T10:47:11Z
dc.date.available 2020-11-17T10:47:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хіля, А. В. Особливості інтеграції в інклюзивний освітній простір дітей з порушеннями інтелектуальної сфери / А. В. Хіля, І. Г. Саранча // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 179-183. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31925
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням інтеграції в освітній простір дітей з порушеннями інтелектуальної сфери. Окремо розглядається питання розуміння та прийняття дітей з порушеннями в активний соціум та залучення до навчально-виховних процесів через інтеграційні процеси створення інклюзивної освіти. Зокрема звертається увага на особливості взаємодії дитини з порушеннями та вихователя, вчителя, агістранта дітей та їхніх батьків. Окремої уваги приділено питанням проявів поведінки дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та їх впливу на процеси включення в освітній простір. ua
dc.description.abstract Статья посвящена вопросам интеграции в образовательное пространство детей с нарушениями интеллектуальной сферы. Отдельно рассматривается вопрос понимания и принятия детей с нарушениями в активный социум и привлечение к учебно-воспитательным процессам через интеграционные процессы создания инклюзивного образования. В частности обращается внимание на особенности взаимодействия ребенка с нарушениями и воспитателя, учителя, нормотиповых детей и их родителей. Отдельное внимание уделено вопросам проявлений поведения детей с нарушениями интеллектуального развития и их влияния на процессы включения в образовательное пространство. ua
dc.description.abstract The article is devoted to questions of integration into educational space of children with violations of intellectual sphere. The issue of understanding and acceptance of children with violations in active society and involvement in educational processes through the integration processes of the creation of inclusive education is considered separately. Particular attention is paid to the peculiarities of the interaction of the child with disabilities and educator, teacher, normotypic children and their parents. Particular attention is paid to the issues of behavior of children with intellectual disabilities and their impact on the processes of inclusion in the educational space. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject діти з порушеннями інтелекту ua
dc.subject поведінкові реакції ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject дети с нарушениями интеллекта ua
dc.subject поведенческие реакции ua
dc.subject children with intellectual disabilities ua
dc.subject inclusive school ua
dc.subject inclusive kindergarten ua
dc.subject behavioral manifestation ua
dc.subject.classification 376.[112.4; 42] ua
dc.title Особливості інтеграції в інклюзивний освітній простір дітей з порушеннями інтелектуальної сфери ua
dc.title.alternative Features of integration of children with intellectual disabilities in inclusive educationalspace ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу