Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективні напрями розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юник, І. Д.
dc.date.accessioned 2020-11-09T10:24:47Z
dc.date.available 2020-11-09T10:24:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Юник, І. Д. Перспективні напрями розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів / І. Д. Юник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 207-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31803
dc.description.abstract У статті уточнено зміст когнітивних умінь майбутніх філологів як одного з засобів активного здобуття і використання знань в умовах сучасного інформаційного простору. Досліджуваний феномен трактується як не вроджена, а набута універсальна система усвідомлених дій, спрямованих на запам’ятовування та застосування інформації. Висвітлено віднайдені перспективні напрями розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів, які базуються на вихідних положеннях психолого-педагогічної науки щодо створення оптимальної мотиваційної сили, активізації процесуальної мотивації, застосування впливу на роботу пам’яті, уникнення проактивної та ретроактивної інтерференції. Наголошено на необхідності розробки методики цілеспрямованого розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів з урахуванням всіх запропонованих напрямів та її експериментальній перевірці у змінних умовах діяльності. Зазначено, що поглибленого вивчення потребує мислення як когнітивний процес, котрий детермінує хід засвоєння і застосування знань. ua
dc.description.abstract В статье уточнено содержание когнитивных умений будущих филологов как одного из средств активного получения и использования знаний в условиях современного информационного пространства. Исследуемый феномен трактуется как не врожденная, а приобретенная система осознанных действий, направленных на запоминание и использование информации. Предложены перспективные направления развития когнитивных умений будущих филологов, которые базируются на исходных положениях психолого-педагогической науки относительно создания оптимальной мотивационной силы, активизации процессуальной мотивации, применения влияния на работу памяти, избегания проактивной и ретроактивное интерференции. Отмечена необходимость разработки методики целенаправленного развития когнитивных умений будущих филологов с учетом всех предложенных направлений и ее экспериментальной проверки в изменчивых условиях деятельности. Указано, что углубленного изучения требует мышление как когнитивный процесс, который детерминирует ход усвоения и применения знаний. ua
dc.description.abstract The content of the cognitive abilities of future philologists as a means of active acquirement and usage knowledge in modern information space is specified in the article. The investigational phenomenon is interpreted as not congenital, but acquired system of purposeful actions aimed at memorizing and using information. The perspective directions of development of cognitive abilities of the future philologists are proposed. They are based on the original provisions of the psycho-pedagogical science regarding the creation of an optimal motivational force, activation of procedural motivation, application of influence on the memory, avoidance of proactive and retroactive interference. The need to develop methodologies targeted development of cognitive abilities of the future philologists taking into account all of the proposed directions and its experimental verification in a volatile conditions of activity is noted in the article. The author indicates that thinking as a cognitive process which determines the course of the assimilation and application of knowledge requires in-depth study. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject когнітивні уміння ua
dc.subject майбутні філологи ua
dc.subject знання ua
dc.subject процесуальна мотивація ua
dc.subject оптимальна мотиваційна сила ua
dc.subject запам’ятовування ua
dc.subject проактивна інтерференція ua
dc.subject ретроактивна інтерференція ua
dc.subject когнитивные умения ua
dc.subject будущие филологи ua
dc.subject знания ua
dc.subject процессуальная мотивация ua
dc.subject оптимальная мотивационная сила ua
dc.subject запоминание ua
dc.subject проактивная интерференция ua
dc.subject ретроактивная интерференция ua
dc.subject cognitive abilities ua
dc.subject future philologists ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject procedural motivation ua
dc.subject optimal motivational force ua
dc.subject memorizing ua
dc.subject proactive interference ua
dc.subject retroactive interference ua
dc.subject.classification 159.937.5 ua
dc.title Перспективні напрями розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів ua
dc.title.alternative Перспективные направления развития когнитивных умений будущих филологов ua
dc.title.alternative Perspective directions of development of cognitive abilities of the future philologists ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу