Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади самовдосконалення майбутнього вчителя музики в процесі навчання гри на скрипці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завалко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-11-03T07:06:44Z
dc.date.available 2020-11-03T07:06:44Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Завалко, Катерина Володимирівна. Методичні засади самовдосконалення майбутнього вчителя музики в процесі навчання гри на скрипці : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02-теорія та методика навчання музики і музичного виховання / Завалко Катерина Володимирівна ; [наук. керівник Гуральник Наталія Павлівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31686
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі самовдосконалення майбутнього вчителя музики в процесі навчання гри на скрипці. В ній визначено сутність, структурні компоненти та розроблено методичні засади педагогічної технології опанування процесом самовдосконалення. Теоретично доведено, що ефективність опанування процесом самовдосконалення майбутніми вчителями музики значно підвищиться завдяки застосуванню в практику педагогічної технології, методичними засадами якої виступають в практику навчання гри на скрипці розробленої технології опанування залучення до самоосвіти, активізація саморозвитку та спонукання до самовиховання. Експериментально перевірено відповідні методичні засади, які забезпечують ефективне оволодіння процесом самовдосконалення та можуть бути використані в процесі підготовки майбутніх учителів музики. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a problem of self-improvement of the future music teacher during training to playing violin. The essence, structural components is determined and the technological model of mastering by self-improvement is developed in it. It is theoretically proved, that efficiency of the future music teachers' mastery of a technique of self-improvement during training to playing violin can be reached owing to introduction into teaching and educational process of the higher musical-pedagogical education the technological model of mastering by self- improvement. The technological model which provides effective mastering by selfimprovement is checked experimentally up and can be used during preparation of the future music teacher. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме самосовершенствования будущего учителя музыки в процессе обучения игре на скрипке. В ней на основе изучения философских, психолого-педагогических, искусствоведческих исследований аспектов самосовершенствования личности раскрывается сущность самосовершенствования будущего учителя музыки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject саморозвиток ua
dc.subject самовиховання ua
dc.subject майбутній учитель музики (скрипаль) ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject self-education ua
dc.subject self-development ua
dc.subject self-education ua
dc.subject the future music teacher (violinist) ua
dc.subject самосовершенствование ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject саморазвитие ua
dc.subject самовоспитание ua
dc.subject будущий учитель музыки (скрипач) ua
dc.title Методичні засади самовдосконалення майбутнього вчителя музики в процесі навчання гри на скрипці ua
dc.title.alternative Methodical grounds of self-improvement of the the future music teacher during training to playing violin ua
dc.title.alternative Методические основы самосовершенствования будущего учителя музыки в процессе обучения игре не скрипке ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу