ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Галаган, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-30T11:14:07Z | |
dc.date.available | 2020-10-30T11:14:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Галаган, І. М. Фахова підготовка студентів-заочників із застосуванням технологій електронного навчання / І. М. Галаган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 39-45. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31634 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено сутність основних понять і компонентів технологій електронного навчання. Проаналізовано різні погляди вчених щодо поняття " електронне навчання". Наведено теоретичне обгрунтування необхідності впровадження технологій електронного навчання у процес фахової підготовки студентів заочної форми навчання. Розглянуто зміст і можливості технологій електронного навчання для реалізації процесу фахової підготовки студентів- заочників. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещены сущность основных понятий и компонентов технологий электронного обучения. Проанализированы различные взгляды ученых относительно понятия "электронное обучение". Приведены теоретическое обоснование необходимости внедрения технологий электронного обучения в процесс профессиональной подготовки студентов заочной формы обучения. Рассмотрены содержание и возможности технологий электронного обучения для реализации процесса профессиональной подготовки студентов-заочников. | ua |
dc.description.abstract | The article outlines the essence of the basic concepts and components of e-learning technologies. Different views of scientists concerning the concept of "e-learning" are analyzed. The theoretical substantiation of the necessity of introduction of e-learning technologies in the process of professional training of students of correspondence form of education is given. The content and possibilities of e-learning technologies for the implementation of the professional training of post-graduate students are considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | електронне навчання | ua |
dc.subject | фахова підготовка | ua |
dc.subject | змішане навчання | ua |
dc.subject | навчання фахових дисциплін | ua |
dc.subject | студент-заочник | ua |
dc.subject | электронное обучение | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | смешанное обучение | ua |
dc.subject | обучение профессиональных дисциплин | ua |
dc.subject | студент-заочник | ua |
dc.subject | e-learning | ua |
dc.subject | vocational training | ua |
dc.subject | mixed learning | ua |
dc.subject | professional disciplines training | ua |
dc.subject | student-observer | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:62/69]:004 | ua |
dc.title | Фахова підготовка студентів-заочників із застосуванням технологій електронного навчання | ua |
dc.title.alternative | Professional training of undergraduate students with the use of e-learning technologies | ua |
dc.type | Article | ua |