Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль комплексної взаємодії мистецтв у формуванні естетичних оцінок майбутніх вчителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поплавська-Мельниченко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-10-29T09:03:57Z
dc.date.available 2020-10-29T09:03:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Поплавська-Мельниченко, Ю. В. Роль комплексної взаємодії мистецтв у формуванні естетичних оцінок майбутніх вчителів музики / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 129-135. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31584
dc.description.abstract У статті розглянуто питання ролі та значення комплексної взаємодії мистецтв у формуванні естетичних оцінок майбутніх вчителів музики, розкрито поняття “естетична оцінка”, обумовлено етапи оцінювальної діяльності, визначено чинники ефективності комплексного впливу мистецтва на особистість, з’ясовано педагогічне значення використання цієї взаємодії у навчальному процесі, проаналізовано основні можливості використання даної взаємодії на предметах художньо-естетичного циклу в процесі підготовки майбутніх вчителів музики, запропоновано та аргументовано включення до навчальних програм мистецьких факультетів вищих навчальних закладів курсу “Суміжні види мистецтв”. ua
dc.description.abstract В данной статье рассмотрен вопрос роли и значения комплексного взаимодействия искусств в формировании эстетических оценок будущих учителей музыки, раскрыто понятие “эстетическая оценка”, обусловлено этапы оценочной деятельности, определено факторы эффективности комплексного взаимодействия искусства на личность, выяснено педагогическое значение использования этого взаимодействия в учебном процессе, проанализировано основные возможности использования этого взаимодействия на предметах художественно-эстетического цикла в процессе подготовки будущих учителей музыки, предложено и аргументировано включение в учебные программы факультетов искусств высших учебных заведений курса “Смежные виды искусств”. ua
dc.description.abstract In the given article the question of the role and meaning of the complex relationship between arts in the forming of aesthetic opinion of the future music teachers is considered, the concept of “aesthetic opinion” is revealed, the stages of evaluating activity are prearranged, factors of efficiency of the complex influence of art on the personality are detected, educational meaning of using this relationship in the learning process is found out, the main opportunities of using given relationship on the subjects of artistic-aesthetic cycle in the process of training future music teachers is analyzed, incorporation of the course “Related arts” into the curriculum of art departments of higher educational institutions is suggested and grounded. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комплексна взаємодія мистецтв ua
dc.subject естетичні оцінки ua
dc.subject фахова підготовка майбутніх вчителів музики ua
dc.subject комплексное взаимодействие искусств ua
dc.subject эстетические оценки ua
dc.subject профессиональная подготовка будущих учителей музыки ua
dc.subject complex relationship between arts ua
dc.subject aesthetic opinions ua
dc.subject professional training of the future music teachers ua
dc.subject.classification 378.091.12.011.3-051:78]:7.011 ua
dc.title Роль комплексної взаємодії мистецтв у формуванні естетичних оцінок майбутніх вчителів музики ua
dc.title.alternative A role of complex co-operation of arts is in forming of aesthetic estimations of future teachers of muziki ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу