ХРОМЕЦ, ВИТАЛИЙ. К ПРОБЛЕМЕ ФЕНОМЕНОЛОГИЧЕСКОГО ПОДХОДА В РЕЛИГИОВЕДЕНИИ.
В статье рассматривается возможность феноменологического подхода в религиоведении, который состоит в попытках построить общую теорию изучения религии с использованием феноменологической методологии. Отдельно акцентируется внимание на уже существующих попытках применения феноменологической методологии в изучении религии. Критически рассматривается их сильные и слабые стороны. Также на основе исторических примеров указываются необходимые условия в построении как различных подходов в религиоведении в целом, так и феноменологического подхода в частности. Демонстрируется перспективность феноменологического подхода в религиоведении, и указываются сильные стороны подхода, в сравнении с другими возможными подходами в изучении религии.
KHROMETS, VITALII. THE PRBLEM OF THE PHENOMENOLOGICAL APPROACH TO THE STUDY OF RELIGIONS.
In the article the possibility of the phenomenological approach in the Study of Religions, that deals with the attempts of founding the common theory for the study of religion, using the phenomenological approach. The author emphasizes on the existing attempts of implementation of phenomenological methodology in the Studies of Religions, critically examines its strong and weak sides. Basing on the historical examples, the necessary conditions of building the different approaches in the Study of Religions, including phenomenological one, is shown. The perspectives of phenomenological approach to the Study of Religions, in comparison with the other approaches, is demonstrating.
ХРОМЕЦЬ, ВІТАЛІЙ. ДО ПРОБЛЕМИ ФЕНОМЕНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В РЕЛІГІЄЗНАВСТВІ.
У статті розглядається можливість феноменологічного підходу у релігієзнавстві, який полягає у спробах побудувати загальну теорію вивчення релігії з використанням феноменологічної методології. Окремо акцентується увага на вже існуючих спробах застосування феноменологічної методології у вивченні релігії. Критично розглядається їх сильні і слабкі сторони. Також на основі історичних прикладів вказуються необхідні умови в побудові як різних підходів у релігієзнавстві в цілому, так і феноменологічного підходу зокрема. Демонструється перспективність феноменологічного підходу у релігієзнавстві, і вказуються сильні сторони підходу, у порівнянні з іншими можливими підходами у вивченні релігії.