Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисов, В. В.
dc.contributor.author Борисова, С. В.
dc.contributor.author Вихор, В. Г.
dc.contributor.author Лупінович, С. М.
dc.date.accessioned 2020-09-25T09:45:13Z
dc.date.available 2020-09-25T09:45:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вагомість етнічних стереотипів у мовній свідомості студентів / В. В. Борисов, С. В. Борисова, В. Г. Вихор, С. М. Лупінович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 23-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30882
dc.description.abstract Доведено, що за ситуації негативного розвитку взаємодії стереотипи мають тенденцію до схематичності і перебільшення. У випадку позитивного розвитку сценарію комунікативного акту оціночні судження або образ при збереженні стереотипної природи характеризується більшою складністю і багатогранністю. Значущість підходу, запропанованого і апробованого авторами, полягає у розвитку теоретичного рівня дослідження процесів стереотипізації у концептуальному полі проблем соціальної і культурної взаємодії. Практичне значення роботи полягає у можливості використання її результатів у компаративних дослідженнях міжкультурної і міжетнічної взаємодії. ua
dc.description.abstract Доказано, что из-за ситуации негативного развития взаимодействия стереотипы имеют тенденцию к схематичности и преувеличению. В случае позитивного развития сценария коммуникативного акта оценочные суждения или образ при сохранении стереотипной природы характеризуется большей сложностью и многогранностью. Значимость подхода, предложеного и апробированного авторами, заключается в развитии теоретического уровня исследования процессов стереотипизации в концептуальном поле проблем социального и культурного взаимодействия. Практическое значение работы заключается в возможности использования ее результатов в компаративных исследованиях межкультурного и межэтнического взаимодействия. ua
dc.description.abstract The purpose of the paper is to describe the preliminary results of the study of ethnic stereotypes that exist in the language consciousness of ethnic Russians and Ukrainians living in the Donetsk region. In a situation of negative development of interaction stereotypes tend to be schematic and exaggerated. In the case of a positive development of the scenario of a communicative act, valuation judgments or images while maintaining stereotyped nature are characterized by greater complexity and versatility. The significance of the approach, prophylaced and tested by the authors, is the development of the theoretical level of the study of stereotyping processes in the conceptual field of problems of social and cultural interaction. The practical value of the work lies in the possibility of using its results in comparative studies of intercultural and interethnic interaction. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стереотип ua
dc.subject свідомість ua
dc.subject етнос ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject студенти ua
dc.subject стереотип ua
dc.subject сознание ua
dc.subject этнос ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject студенты ua
dc.subject stereotype ua
dc.subject consciousness ua
dc.subject ethnos ua
dc.subject communication ua
dc.subject students ua
dc.subject.classification 316.6:159.922.4 ua
dc.title Вагомість етнічних стереотипів у мовній свідомості студентів ua
dc.title.alternative Весомость этнических стереотипов в языковом сознании студентов ua
dc.title.alternative Ponderability of ethnic stereotypes is in language consciousness of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу