Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Лінгводидактична категорія «вторинна мовна особистість» в процесі формування іншомовної компетенції майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, Людмила Миколаївна
dc.contributor.author Гудій, С. О
dc.date.accessioned 2020-09-25T08:17:19Z
dc.date.available 2020-09-25T08:17:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Попова, Л. М. Лінгводидактична категорія «вторинна мовна особистість» в процесі формування іншомовної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Л. М. Попова, С. О. Гудій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 130-134. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30862
dc.description.abstract У статті аналізується поняття “вторинна мовна особистість”, визначаються складові компоненти вторинної мовної особистості та рівні їх реалізації у освітньому просторі іншомовної комунікації. Для виконання поставленої мети охарактеризовано феномен лінгводидактики, вторинної мовної особистості, здійснено аналіз базової категорії “мовна особистість” з метою виявлення своєрідності поняття, встановлено, що вторинна мовна особистість репрезентує здатність людини до оволодіння вербально-семантичним кодом іншої мови, тобто іншою мовно-концептуальною картиною світу. Запропоновано вважати складовими вторинної мовної особистості набір компетенцій (теоретикопонятійні, мовні, стратегічні та культурологічні), що необхідні для здійснення ефективної міжкультурної комунікації. Перспективою дослідження може бути аналіз специфіки формування вторинної мовної особистості на фактичному мовному матеріалі ua
dc.description.abstract В статье анализируется понятие “вторичная языковая личность”, определяются компоненты вторичной языковой личности и уровни их реализации в образовательном пространстве иноязычной коммуникации. Для выполнения поставленной цели охарактеризованы феномены лингводидактики, вторичной языковой личности; осуществлен анализ базовой категории “языковая личность” с целью выявления своеобразия понятия; установлено, что вторичная языковая личность представляет способность человека к овладению вербально-семантическим кодом другого языка, то есть другой культурно-концептуальной картиной мира. Предложено считать составляющими вторичной языковой личности набор компетенций (теоретико-понятийные, языковые, стратегические и культурологические), которые необходимы для осуществления эффективной межкультурной коммуникации. Перспективой исследования может быть анализ специфики формирования вторичной языковой личности на фактическом языковом материале. ua
dc.description.abstract The article analyzes the concept of “secondary linguistic personality”, determines the components of the secondary linguistic personality and their level of implementation in the educational space of foreign communication. To accomplish this goal, the phenomenon of linguodidactics, secondary linguistic personality has been characterized, the analysis of the basic category “linguistic personality” has been carried out in order to reveal the uniqueness of the concept, it has been established that the secondary linguistic person represents the ability of a person to master the verbal-semantic code of another language, that is, another linguistic-conceptual picture the world. It is suggested to consider the components of the secondary linguistic personality a set of competences (theoretical-conceptual, linguistic, strategic and cultural), which are necessary for effective intercultural communication. The prospect of research can be an analysis of the specificity of the formation of the secondary linguistic personality on the actual linguistic material. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іншомовна комунікація ua
dc.subject мовна особистість ua
dc.subject вторинна мовна особистість ua
dc.subject теоретико-понятійна компетенція ua
dc.subject мовна компетенція ua
dc.subject стратегічна компетенція ua
dc.subject культурологічна компетенція. ua
dc.subject иноязычная коммуникация ua
dc.subject иноязычная личность ua
dc.subject вторичная языковая личность ua
dc.subject теоретико-понятийная компетенция ua
dc.subject языковая компетенция ua
dc.subject стратегическая компетенция ua
dc.subject культурологическая компетенция ua
dc.subject foreign language communication ua
dc.subject bilingual personality ua
dc.subject secondary linguistic identity ua
dc.subject theoretical and conceptual competence ua
dc.subject linguistic competence ua
dc.subject strategic competence ua
dc.subject culturological competence ua
dc.subject.classification 378.091.313:159.954.4 ua
dc.title Лінгводидактична категорія «вторинна мовна особистість» в процесі формування іншомовної компетенції майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.title.alternative Лингводидактическая категория “вторичной языковой личности” в процессе формирования иноязычной компетенции будущего учителя начальной школы ua
dc.title.alternative Lingvodidactic category “second language personality” in the process of foreign competence formation of the future primary school teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу