DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30810
Title: Діяльність наукових шкіл у контексті евалюаційних парадигм
Authors: Євтух, Володимир Борисович
Keywords: наукова школа
маркери наукової школи
науково-дослідницький простір
дискурс
impact-фактор
цитування
евалюація
евалюаційні парадигми
scientific school (school)
markers of scientific school (school)
research space
discourse
impact-factor
citation
evaluation
evaluation’s paradigms
Issue Date: 2020
Citation: Євтух, В. Діяльність наукових шкіл у контексті евалюаційних парадигм / В. Євтух // Евалюація : наукові, освітні, соціальні проекти / Редактори : В. Євтух, Л. Корпоровіч, М. Руісс, Л. Рутка. – Київ : СЕБЕБР, 2020. – Вип. 4. – С. 11-28.
Abstract: У статті здійснюється спроба осмислити феномен «наукова школа» з акцентом на його функціонуванні в українському науково-дослідницькому просторі і у контексті евалюаційних парадигм. Звертається увага на необгрунтованість претензій на звання наукової школи й аналізується роль різного роду критеріїв, котрі допомагають не лише ідентифікувати існування школи, але й більш ефективно структурувати простір, у якому вони функціонують. Цей аналіз подається у контексті зарубіжного дискурсу, що посилює аргументації автора.
The article deals with phenomenon called in Ukrainian realities «scientific school» in Western tradition «school», especially underlining its functioning in Ukrainian research space and in the context ofevaluation’s paradigms. The attention is drawn to groundless claims to be a scientific school (school). The role of different criteria, which help not only to identify the presence of the school but also to structuralize more efficient the space of its functioning, are analyzed. This analysis is undertaking in the context of foreign discourse that strengthens the author’s argumentations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30810
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevtukh.pdf445.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.