DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 24 (6) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30802
Title: Структура курсу «Основи методології розробки електронних курсів в сфері медичної освіти» після запровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 у світі
Other Titles: The structure of the course «Fundamentals of the methodology of the development of the electronic course in the field of medical education» after the introduction of distance learning due to the world pandemic COVID-19
Authors: Лопіна, Н. А.
Keywords: безперервний фаховий розвиток медичних працівників
медична освіта
програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти
програма підготовки медичних педагогів; електронний навчальний курс
методологія розробки електронних навчальних курсів
дистанційне навчання
пандемія COVID-19 у світі
continuous professional development of medical workers
medical education
an advanced training program for teachers of higher medical education
a training program for medical teachers
electronic training course
methodology for developing electronic training courses
distance learning
pandemic COVID-19 in the world
Issue Date: 2020
Publisher: ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»
Citation: Лопіна, Н. А. Структура курсу «Основи методології розробки електронних курсів в сфері медичної освіти» після запровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 у світі / Н. А. Лопіна // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 24 (6). – С. 79-90. – DOI 10.33930/ed.2019.5007. 24(6)-6.
Abstract: У статті представлено структуру електронного навчального курсу “Основи методології розробки електронних курсів в сфері медичної освіти”, що була розроблена для підвищення кваліфікації викладачів закладу вищої медичної освіти в умовах запровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 у світі.
The article presents the structure of the e-learning course "Fundamentals of the methodology of the development of the electronic course in the field of medical education", which was developed to improve the skills of teachers of higher medical education in the introduction of distance learning due to COVID-19 pandemic in the world.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30802
Appears in Collections:Випуск 24 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopina_79-90.pdfосновна стаття507.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.