Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вчителів географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яворська, В. В.
dc.contributor.author Адобовська, М. В.
dc.contributor.author Чубрей, О. С.
dc.date.accessioned 2020-09-17T08:31:37Z
dc.date.available 2020-09-17T08:31:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яворська, В. В. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вчителів географії / В. В. Яворська, М. В. Адобовська, О. С. Чубрей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 167-173. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30796
dc.description.abstract В статті розглядаються стан підготовки вчителя географії, запропоновано функціональні та структурні компоненти, що входять до моделі підготовки вчителя географії. Проаналізований є опис функціонально структурної моделі підготовки педагога, визначення рівнів готовності майбутнього вчителя географії до майбутньої роботи в школах Проаналізовано основні поняття, що стосуються якісної підготовки майбутніх вчителів географії, показується роль інтерактивних методів в підготовці студентів. Розкрито вплив інтерактивних методів на підвищення якості освіти при застосуванні в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів. У статті розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів географії. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири. В роботі проведений аналіз основних положень системного підходу, що дозволяє стверджувати, що процес підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій може бути визначений як складна педагогічна система, тобто цілісна сукупність різних видів діяльності і елементів, що знаходяться в суперечливій єдності і у взаємозв’язку з зовнішнім середовищем, що передбачає врахування впливу всіх факторів, що впливають на неї і акцентує увагу на взаємозв’язках між її елементами. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается подготовка учителя географии, предложено функциональные и структурные компоненты, входящие в модель подготовки учителя географии. Проанализировано описание функционально-структурной модели подготовки педагога, определение уровней готовности будущего учителя географии к будущей работе в школах Проанализированы основные понятия, касающиеся качественной подготовки будущих учителей географии, показана роль интерактивных методов в подготовке студентов. Раскрыто влияние интерактивных методов на повышение качества образования при применении в профессиональной подготовке студентов высших учебных заведений. В статье рассматриваются теоретические основы построения модели формирования профессиональной компетентности будущих учителей географии. Отмечено, что в процессе ее разработки нужно учитывать общепризнанные в педагогической науке методологические ориентиры. В работе проведен анализ основных положений системного подхода, что позволяет утверждать, что процесс подготовки будущих учителей географии к профессиональной деятельности с применением интерактивных технологий может быть определен как сложная педагогическая система, то есть целостная совокупность различных видов деятельности и элементов, находящихся в противоречивом единстве и взаимосвязи с внешней средой, предполагает учет влияния всех факторов, влияющих на нее и акцентирует внимание на взаимосвязях между ее элементами. ua
dc.description.abstract The article discusses the preparation of a teacher of geography, proposed functional and structural components included in the model of training a teacher of geography. The description of the functional-structural model of teacher training, determination of the readiness levels of the future teacher of geography for future work in schools is analyzed. The basic concepts relating to the quality training of future teachers of geography are analyzed, the role of interactive methods in the preparation of students is shown. The influence of interactive methods on improving the quality of education when used in vocational training of students of higher educational institutions is disclosed. The article discusses the theoretical foundations of building a model of the formation of professional competence of future teachers of geography. It was noted that in the process of its development it is necessary to take into account the methodological guidelines that are generally recognized in pedagogical science. The paper analyzes the main provisions of the systems approach, which suggests that the process of preparing future teachers of geography for professional activity using interactive technologies can be defined as a complex pedagogical system, that is, an integral set of various activities and elements that are in contradictory unity and relationship with the external environment, involves taking into account the influence of all factors affecting it and focuses attention on the relationship between its elements. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка майбутнього вчителя географії, ua
dc.subject модель системи ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject структурно-функціональна модель ua
dc.subject функціональні компоненти підготовки вчителя географії ua
dc.subject структурні компоненти підготовки вчителя географії ua
dc.subject рівень готовності до профільного навчання ua
dc.subject future geography teacher training ua
dc.subject system model ua
dc.subject system approach ua
dc.subject structural-functional model ua
dc.subject functional components of geography teacher training ua
dc.subject structural components of gender geography preparation ua
dc.subject level of readiness for specialized training ua
dc.subject подготовка будущего учителя географии ua
dc.subject модель системы ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject структурно-функциональная модель ua
dc.subject функциональные компоненты подготовки учителя географии ua
dc.subject структурные компоненты подготовки учителя географии ua
dc.subject уровень готовности к профильному обучению ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вчителів географії ua
dc.title.alternative Структурно-функциональная модель подготовки будущих учителей географии ua
dc.title.alternative Structural-functional model of preparing future teachers of geography ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу