DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка » Навчальні видання Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29699
Title: Декодування тексту як основа лінгвістичного аналізу
Authors: Цівун, Наталія Миколаївна
Keywords: текст
декодування
лінгвістичний аналіз
текст
декодирование
лингвистический анализ
tеxt
decoding
linguistic analysis
Issue Date: 2013
Publisher: Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Citation: Цівун, Н. М. Декодування тексту як основа лінгвістичного аналізу / Наталія Миколаївна Цівун // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 2. – С. 187-190.
Abstract: У статті визначено і схарактеризовано поняття декодування тексту. З’ясовано, що лінгвістичний аналіз обов’язково передбачає витлумачення, декодування наявних смислів, що дає змогу виявити індивідуально-авторський аспект мовно-художнього пізнання світу
В статье рассмотрено понятие декодирования текста. Определено, что лингвистический анализ предусматривает декодирование смыслов и это дает возможность выявить индивидуально-авторский аспект языкового познания мира.
The concept of tеxt decoding is determined and described in the article. It is decoding, that linguistic analysis is certainly foreknow the interpretation and decoding of evident meanings, it gives the possibility of making individual and author’s aspect of linguistic.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29699
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsivun_187-190.pdfосновна стаття234.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.