DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 10 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2907
Title: Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі
Authors: Благодаренко, Л. Ю.
Овенко, Б. C.
Keywords: ефективність
навчальний фізичний експеримент
основна школа
фронтальні лабораторні роботи
самостійний експеримент
effectiveness
learning physical experiments
basic school
front labs
independent experiment
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Благодаренко, Л. Ю. Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі / Л. Ю. Благодаренко, Б. C. Овенко, // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10.– С. 10-15.
Abstract: У статті здійснено аналіз основних причин, які зумовлюють недостатню ефективність навчального фізичного експерименту в основній школі. Наведено приклади додаткових завдань до фронтальних лабораторних робіт, які призначені для реалізації творчого розвитку учнів і дозволяють їм використати набуті теоретичні знання і експериментаторські уміння для одержання нових продуктів навчальної діяльності. Показано, що методично правильно організований самостійний експеримент у процесі виконання фронтальних лабораторних робіт забезпечує системний підхід до здійснення продуктивних способів пізнання.
The article presents the analysis of the main reasons that cause a lack of effectiveness of the learning of physical experiments in basic school. Examples are given additional tasks to the front labs, which are designed to realize the creative development of students and allow them to use the theoretical knowledge and experimentation skills to produce new products training activities. It is shown that methodologically well-organized self-experiment in front of the laboratory work provides a systematic approach to the implementation of productive ways.
В статье осуществлен анализ основных причин, которые обусловливают недостаточную эффективность учебного физического эксперимента в основной школе. Приведены примеры дополнительных заданий к фронтальным лабораторным работам, которые предназначены для реализации творческого развития учащихся и позволяют им использовать приобретенные теоретические знания и экспериментаторские умения для получения новых продуктов учебной деятельности. Показано, что методически правильно организованный самостоятельный эксперимент в процессе выполнения фронтальных лабораторных работ обеспечивает системный подход к осуществлению продуктивных способов деятельности.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2907
Appears in Collections:Випуск 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_Blahodarenko Ovenko.pdf255.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.