DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2896
Title: Методологічний підхід до формування фізичних понять в учнів основної школи
Authors: Благодаренко, Л. Ю.
Keywords: методологічний підхід
формування фізичних понять
учні
methodological approach
formation of physical concepts
school students
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Благодаренко, Л. Ю. Методологічний підхід до формування фізичних понять в учнів основної школи / Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 6. – C. 149-155.
Abstract: У статті запропоновано методологічний підхід до формування фізичних понять в учнів основної школи, використання якого дозволяє враховувати особистісні та вікові особливості учнів, розвивати їх логічне та творче мислення, активізувати самостійну пізнавальну діяльність.
This article proposes a methodological approach to the formation of physical concepts in elementary school students, which allow for the use of personal characteristics and demographics of students develop their logical and creative thinking, increase self-cognitive activity.
В статье предложен методологический подход к формированию физических понятий у учащихся основной школы, использование которого позволяет учитывать личностные и возрастные особенности учащихся, развивать их логическое и творческое мышление, активизировать самостоятельную познавательную деятельность.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2896
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagodarenko.pdf166.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.