DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2014 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28920
Title: Технології навчання в системі інженерно-педагогічної освіти
Authors: Париш, Н. М.
Keywords: людина
природа
діяльність
освіта
технології
екологія
виховання
человек
деятельность
образование
технологии
экология
воспитание
man
nature
activities
education
technology
environment
education
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Париш, Н. М. Технології навчання в системі інженерно-педагогічної освіти / Н. М. Париш // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2014. – № 1-2. – С. 44-52.
Abstract: У статті аналізуються поняття та структура технологій в системі інженерно-педагогічної освіти; інженерно-педагогічна освіта потребує визначення навчальних технологій з урахуванням власної специфіки; особливо це стосується екологічної складової, оскільки майбутній інженер-педагог повинен співвідносити результати своєї практичної діяльності з природою, вміти не тільки не нашкодити, а й спрогнозувати наслідки власних дій; крім того, оскільки такий фахівець є, перш за все, педагогом – він має володіти навчальними технологіями екологоспрямованої освіти.
В статье анализируются понятие и структура технологий в системе инженерно-педагогического образования; инженерно-педагогическое образование требует определения учебных технологий с учетом собственной специфики; особенно это касается экологической составляющей, поскольку будущий инженер-педагог должен соотносить результаты практической деятельности с природой, уметь не только не навредить, но и спрогнозировать последствия собственных действий, кроме того, поскольку такой специалист есть, прежде всего, педагогом – он должен обладать учебными технологиями экологонаправленного образования.
The article argues that analyzes the concept and structure technologies in engineering and teacher education, engineering and teacher education must be defined on the basis of educational technologies own specifics, especially the environmental component as future engineers, teachers should relate the results of their practice of nature able not only hurt but also to predict the consequences of their own actions, in addition, as a specialist is primarily a teacher – he should have educational technologies ecologically direction education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28920
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parysh.pdf142.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.