Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження динаміки розвитку спілкування осіб з РСА у пубертатному періоді

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Липка, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T18:40:43Z
dc.date.available 2020-04-15T18:40:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Липка, Н. В. Дослідження динаміки розвитку спілкування осіб з РСА у пубертатному періоді / Н. В. Липка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 115-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28159
dc.description.abstract У статті розглядається комплекс корекційних заходів, що направлений на соціальну адаптацію осіб з розладами аутистичного спектра у пубертальному періоді, а також розробка і, найважливіше, подальша реалізація успішної особистої навчальної програми, що направлена на особливості даної конкретної особи. Наведено розроблені рекомендації для підлітків з аутичними розладами на основі узагальнення власних спостережень що до мотивації, яка містить в собі сукупність спонукальних чинників і визначає активність особистості, власне її талантів, корекцію притаманних саме їй відхилень. Стаття присвячена теоретичним та практичним дослідженням змін, які відбуваються у родинних взаємовідносинах у процесі дозрівання дитини з особливими потребами. Мета досліджень – створення середовища, в якому ці родини можуть зрозуміти себе та знайти власну життєву течію. Визначено напрямки, що допоможуть корегувати аутистичні порушення на основі формування навичок. Наведено висновки щодо двох видів власних спостережень: 1- окремо за підлітками, 2 – за родинами, у яких є особа з РСА у пубертатному періоді. Сформульовано критерії оцінки формування позитивних навичок. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается комплекс коррекционных мероприятий, направленный на социальную адаптацию лиц с РСА в пубертальном периоде, а также разработка и, главное, дальнейшая реализация успешной личной учебной программы, направленной на особенности данной конкретной личности. Приведены разработанные рекомендации для подростков с аутичными расстройствами на основе обобщения собственных наблюдений. Рекомендации основываются на мотивации, которая включает в себя совокупность побудительных факторов и определяет активность личности, собственно ее талантов, коррекцию присущих именно ей отклонений. Статья посвящена теоретическим и практическим исследованием изменений, которые происходят в родственных взаимоотношениях в процессе созревания ребенка с особыми потребностями. Цель исследований - создание среды, в которой эти семьи могут понять себя и найти свою жизненную дорогу. Определены направления, которые помогут корректировать аутистические нарушения. Приведены выводы относительно двух видов собственных наблюдений: 1- отдельно подростков, 2 - по семьям, в которых есть лицо с РСА в пубертатном периоде. Сформулированы критерии оценки формирования позитивных навыков. ua
dc.description.abstract The article examines the complex corrective measures aimed at social adaptation of adolescentswith PCA, as well as development and the further implementation of a successful personal training program, aimed at the features of this particular individual. The article presents recommendations developed for adolescents with autistic disorders on the basis of generalization of its own observations. Recommendations are based on motivation, which includes a set of motivating factors and determines the activity of the individual, in fact its talents, it is inherent in the correction of deviations. The article is devoted to theoretical and practical study of the changes that occur in the related relationships in the process of maturation of a child with special needs. The purpose of research is to create an environment in which these families can understand themselves and find their way in life. The directions, which will help to correct the autism spectrum disorder, were presented. The article also describes findings on the two types of their own observations: 1- separately teens, 2 - families in which there are teenagers with PCA. The positive impact of the complex correction of these families for a full family life was analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject динаміка розвитку спілкування ua
dc.subject аутичні розлади ua
dc.subject аутизм підлітків ua
dc.subject аутизм юнацького віку ua
dc.subject порушення розвитку підлітків ua
dc.subject динамика развития общения ua
dc.subject аутические расстройства ua
dc.subject аутизм подростков ua
dc.subject аутизм юношеского возраста ua
dc.subject нарушения развития подростков ua
dc.subject the dynamics of communication ua
dc.subject autistic disorder ua
dc.subject autistic teens ua
dc.subject youth autism ua
dc.subject developmental disorders of adolescents ua
dc.subject.classification 159.922.76 ua
dc.title Дослідження динаміки розвитку спілкування осіб з РСА у пубертатному періоді ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу