DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 83 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2789
Title: Показники готовності вчителя до навчання дітей з аутистичним спектром порушень у масовій школі
Authors: Шульженко
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзивна форма навчання
діти зі спектра аутичних порушень
психологічний супровід
складові первазивних порушень у дітей
inclusive education
inclusive form of teaching
children with the spectrum of violations
psychological accompaniment making violations at children
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Шульженко Д.І. Показники готовності вчителя до навчання дітей з аутистичним спектром порушень у масовій школі / Д.І. Шульженко // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 239-250
Abstract: В статті висвітлюються питання готовності вчителів масових загальноосвітніх шкіл до роботи з аутичними дітьми в інклюзивній формі. Зосереджується увага на реалізації інноваційної складової роботи вчителя початкової школи з аутичними дітьми.
In the article is lighted up question of readiness of teachers of mass general schools to work with children in a inclusive form. Attention is attracted on realization of innovative constituent of work of teacher of primary school with problem children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2789
Appears in Collections:Випуск 83

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHULGHENKO.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.