Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні тенденції фортепіанної підготовки педагога-музиканта у вищих мистецьких закладах освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щолокова, Ольга Пилипівна
dc.date.accessioned 2020-03-05T13:52:42Z
dc.date.available 2020-03-05T13:52:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Щолокова, О. П. Основні тенденції фортепіанної підготовки педагога-музиканта у вищих мистецьких закладах освіти / О. П. Щолокова // Topical issues of education : collective monograph. - Lisbon, Portugal : Pegasus Publishing, 2018. - P. 205-219. ua
dc.identifier.isbn 978-972-8356-9-82
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27443
dc.description.abstract Автор висвітлює сучасні погляди на проблему фортепіанної підготовки педагогів-музикантів у вищих мистецьких закладах освіти, розкриває сутність їх музично-виконавської діяльності. Зазначається, що така діяльність здійснюється у двох напрямках: формуванні виконавського досвіду і розвитку умінь здійснювати музично-педагогічний аналіз фортепіанних творів. Урахування цих особливостей дозволяє організувати цілісність та ефективність навчального процесу в його триєдиному завданні: забезпечити знаннями, навчити способами їх отримання і застосування, виховати творчу особистість, здатну до активної продуктивної діяльності у просторі сучасної художньої культури. ua
dc.description.abstract Автор освещает современные взгляды на проблему фортепианной подготовки педагогов-музыкантов в высших художественных учебных заведениях, раскрывает сущность их музыкально-исполнительской деятельности. Отмечается, что такая деятельность осуществляется в двух направлениях: формировании исполнительского опыта и развития умений осуществлять музыкально-педагогический анализ фортепианных произведений. Учет этих особенностей позволяет организовать целостность и эффективность учебного процесса в его триединой задаче: обеспечить знаниями, научить способам их получения и применения, воспитать творческую личность, способную к активной продуктивной деятельности в пространстве современной художественной культуры. ua
dc.description.abstract The author highlights contemporary views on the problem of piano training of music teachers in higher educational institutions in arts, reveals the essence of their musical and performing activities. It is noted that such activity is carried out in two directions: the formation of performing experience and the development of the ability to perform a musical and pedagogical analysis of piano pieces. The account of these features allows to organize the integrity and efficiency of the educational process in its triune task: to provide knowledge, to teach methods of their obtaining and application, to develop a creative person capable of active productive activity in the space of contemporary art culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Pegasus Publishing : Lisbon, Portugal ua
dc.subject педагог-музикант ua
dc.subject фортепіанна підготовка ua
dc.subject мистецькі заклади освіти ua
dc.subject виконавська діяльність ua
dc.subject педагог-музыкант ua
dc.subject фортепианная подготовка ua
dc.subject художественные образовательные учреждения ua
dc.subject исполнительская деятельность ua
dc.subject teacher-musician ua
dc.subject piano training ua
dc.subject education institutions in art ua
dc.subject performing activities ua
dc.title Основні тенденції фортепіанної підготовки педагога-музиканта у вищих мистецьких закладах освіти ua
dc.title.alternative The main tendencies of piano teacher-musician training in higher educational institutions in arts ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу