Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лян, Хайє
dc.date.accessioned 2020-01-02T12:53:50Z
dc.date.available 2020-01-02T12:53:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лян Хайє. Формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Лян Хайє ; [наук. керівник Топчієва Ірина Олександрівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26689
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування готовності до вокально-хорової роботи студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів із застосуванням проектних технологій. Подано аналіз базових понять дослідження, висвітлено специфіку, сутність та зміст означеного феномена, визначено принципові підходи, що зумовило виокремлення мотиваційно-емоційного, компетентнісно-конструктивного, самостійно-творчого, рефлексивно-корекційного компонентів готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій, визначено педагогічні умови їх формування. Вперше сформульовано й обґрунтовано критерії, показники, охарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій. Розроблено та впроваджено в педагогічно-мистецький процес поетапну методику формування готовності студентів до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій, яка є цілісною системою, що передбачає узгодження з психологічними та художньо-творчими вимогами до управління вокально-хоровим процесом та змістовними складовими проектної діяльності, застосування комплексу проектних технік, методів, стратегій управління творчими процесами. У цілому дослідження підтвердило, що запропонована методика сприяє ефективності формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи, досягненню студентами оптимальних і презентабельних мистецьких результатів, отриманню якісних проектних продуктів вокально-хорової діяльності в умовах факультетів мистецтв педагогічних університетів. ua
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема формирования готовности к вокально-хоровой работы студентов факультетов искусств педагогических университетов с применением проектных технологий. Представлен анализ базовых понятий исследования, освещены специфика, сущность и содержание указанного феномена, определены принципиальные подходы, что обусловило выделение мотивационно-эмоционального, компетентно-конструктивного, самостоятельно-творческого, рефлексивно-коррекционного компонентов готовности будущих учителей музыки к вокально-хоровой работе с применением проектных технологий, определены педагогические условия их формирования. Впервые сформулированы и обоснованы критерии, показатели, охарактеризованы уровни готовности будущих учителей музыки к вокально- хоровой работе с применением проектных технологий. Разработана и внедрена в учебный процесс поэтапная методика формирования готовности студентов к вокально-хоровой работе с применением проектных технологий, которая является целостной системой, что предусматривает согласование с психологическими и художественными требованиями к управлению вокально-хоровым процессом и содержательными составляющими проектной деятельности, применение комплекса проектных техник, методов, стратегий управления творческими процессами. В целом исследование подтвердило, что предложенная методика способствует эффективности формирования готовности будущих учителей музыки к вокально-хоровой работе, достижению студентами оптимальных и презентабельных художественных результатов, получению качественных проектных продуктов вокально-хоровой деятельности в условиях факультетов искусств педагогических университетов. ua
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of readiness for vocal and choral work of students of faculties of arts of pedagogical universities with application of project technologies is investigated. The analysis of the basic concepts of research highlights the specificity, the nature and content of the definite phenomenon defined the basic approaches, which led to the isolation of the motivational-emotional, competence-constructive, independently-creative, reflexive-correctional components of the readiness of future music teachers to vocal-choral work with the use of the project technologies, defined pedagogical conditions of their formation. For the first time formulated and justified criteria, indicators, described levels of readiness of future music teachers to vocal-choral work with application of the project technologies. The stage-by-stage methodology of formation of students' readiness for vocal- choral work with the use of the project technologies is developed and introduced into the pedagogical and artistic process, which is a coherent system that involves reconciling with the psychological and artistic and creative requirements for the management of the vocal-choral process and the content components of the project activity, the application of a complex of project techniques, methods, strategies for managing creative processes. In general, the research confirmed that the proposed method contributes to the formation of the readiness of future music teachers to vocal and choral work, achievement of the students with optimal and presentable artistic results, obtaining quality project products of vocal and choral activity in the faculties of art of pedagogical universities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject готовність до вокально-хорової роботи ua
dc.subject проектні технології ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject готовность к вокально-хоровой работе ua
dc.subject проектные технологии ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject the future teachers of music ua
dc.subject readiness for vocal and choral work ua
dc.subject project technologies ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject stage-by-stage methodology ua
dc.subject.classification 378.016:78.071.2]:37.091.39(043.3) ua
dc.title Формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу