ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лян, Хайє | |
dc.date.accessioned | 2020-01-02T12:53:50Z | |
dc.date.available | 2020-01-02T12:53:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лян Хайє. Формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Лян Хайє ; [наук. керівник Топчієва Ірина Олександрівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 21 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26689 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема формування готовності до вокально-хорової роботи студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів із застосуванням проектних технологій. Подано аналіз базових понять дослідження, висвітлено специфіку, сутність та зміст означеного феномена, визначено принципові підходи, що зумовило виокремлення мотиваційно-емоційного, компетентнісно-конструктивного, самостійно-творчого, рефлексивно-корекційного компонентів готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій, визначено педагогічні умови їх формування. Вперше сформульовано й обґрунтовано критерії, показники, охарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій. Розроблено та впроваджено в педагогічно-мистецький процес поетапну методику формування готовності студентів до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій, яка є цілісною системою, що передбачає узгодження з психологічними та художньо-творчими вимогами до управління вокально-хоровим процесом та змістовними складовими проектної діяльності, застосування комплексу проектних технік, методів, стратегій управління творчими процесами. У цілому дослідження підтвердило, що запропонована методика сприяє ефективності формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи, досягненню студентами оптимальних і презентабельних мистецьких результатів, отриманню якісних проектних продуктів вокально-хорової діяльності в умовах факультетів мистецтв педагогічних університетів. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации исследуется проблема формирования готовности к вокально-хоровой работы студентов факультетов искусств педагогических университетов с применением проектных технологий. Представлен анализ базовых понятий исследования, освещены специфика, сущность и содержание указанного феномена, определены принципиальные подходы, что обусловило выделение мотивационно-эмоционального, компетентно-конструктивного, самостоятельно-творческого, рефлексивно-коррекционного компонентов готовности будущих учителей музыки к вокально-хоровой работе с применением проектных технологий, определены педагогические условия их формирования. Впервые сформулированы и обоснованы критерии, показатели, охарактеризованы уровни готовности будущих учителей музыки к вокально- хоровой работе с применением проектных технологий. Разработана и внедрена в учебный процесс поэтапная методика формирования готовности студентов к вокально-хоровой работе с применением проектных технологий, которая является целостной системой, что предусматривает согласование с психологическими и художественными требованиями к управлению вокально-хоровым процессом и содержательными составляющими проектной деятельности, применение комплекса проектных техник, методов, стратегий управления творческими процессами. В целом исследование подтвердило, что предложенная методика способствует эффективности формирования готовности будущих учителей музыки к вокально-хоровой работе, достижению студентами оптимальных и презентабельных художественных результатов, получению качественных проектных продуктов вокально-хоровой деятельности в условиях факультетов искусств педагогических университетов. | ua |
dc.description.abstract | In the dissertation the problem of formation of readiness for vocal and choral work of students of faculties of arts of pedagogical universities with application of project technologies is investigated. The analysis of the basic concepts of research highlights the specificity, the nature and content of the definite phenomenon defined the basic approaches, which led to the isolation of the motivational-emotional, competence-constructive, independently-creative, reflexive-correctional components of the readiness of future music teachers to vocal-choral work with the use of the project technologies, defined pedagogical conditions of their formation. For the first time formulated and justified criteria, indicators, described levels of readiness of future music teachers to vocal-choral work with application of the project technologies. The stage-by-stage methodology of formation of students' readiness for vocal- choral work with the use of the project technologies is developed and introduced into the pedagogical and artistic process, which is a coherent system that involves reconciling with the psychological and artistic and creative requirements for the management of the vocal-choral process and the content components of the project activity, the application of a complex of project techniques, methods, strategies for managing creative processes. In general, the research confirmed that the proposed method contributes to the formation of the readiness of future music teachers to vocal and choral work, achievement of the students with optimal and presentable artistic results, obtaining quality project products of vocal and choral activity in the faculties of art of pedagogical universities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутні вчителі музики | ua |
dc.subject | готовність до вокально-хорової роботи | ua |
dc.subject | проектні технології | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | поетапна методика | ua |
dc.subject | будущие учителя музыки | ua |
dc.subject | готовность к вокально-хоровой работе | ua |
dc.subject | проектные технологии | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | поэтапная методика | ua |
dc.subject | the future teachers of music | ua |
dc.subject | readiness for vocal and choral work | ua |
dc.subject | project technologies | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | stage-by-stage methodology | ua |
dc.subject.classification | 378.016:78.071.2]:37.091.39(043.3) | ua |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій | ua |
dc.type | Other | ua |