DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 39 (63) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26066
Title: Психолого-педагогічні умови підготовки студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень
Authors: Помиткіна, Л. В.
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Помиткіна, Л. В. Психолого-педагогічні умови підготовки студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 39 (63). – С. 168-174.
Abstract: Рассматриваются психолого-педагогические условия подготовки студентов к принятию стратегических жизненных решений на основе акмео-гуманистического подхода, сформированы основные принципы акмео-гуманистического подхода, а также особенности реализации дифференциальной психологической программы подготовки студентов к принятию стратегических жизненных решений. Программа может быть реализована посредством создания в учебном заведении соответствующих условий: тренинговой работы, психологического консультирования, тематического видеолектория.
Consider the psychological condition of students to make strategic life decisions based Acme-humanistic approach, presents the key principles Acme-humanistic approach and features of the differentiated psychological training program for students to make strategic life decisions. The program can realіzed bat through the establishment of an educational institution appropriate conditions: training work, counseling, case-videolectures.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26066
Appears in Collections:Випуск 39 (63)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pomytkina.pdf240.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.