ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кондратенко, И. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T12:04:49Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T12:04:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Кондратенко, И. Ю. Формирование эмоциональной лексики у дошкольников с нарушениями речи / И. Ю. Кондратенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 95-100. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25949 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема засвоєння системи лексичних значень у дошкільнят з мовленнєвими порушеннями, що відображають їх емоційні стану та оцінки в психологічному, лінгвістичному, психолінгвістичних та педагогічному аспектах. Представлені порівняльні результати вивчення емоційного пласта лексики, своєрідності використання паралінгвістичних засобів спілкування. Запропоновано систему методичних прийомів роботи з формування емоційної лексики у дітей з порушеннями мовлення старшого дошкільного віку. | ua |
dc.description.abstract | В статье анализируется проблема усвоения системы лексических значений у дошкольников с речевыми нарушениями, отражающих их эмоциональные состояния и оценки в психологическом, лингвистическом, психолингвистическом и педагогическом аспектах. Представлены сравнительные результаты изучения эмоционального пласта лексики, своеобразия использования паралингвистических средств общения. Предложена система методических приемов работы по формированию эмоциональной лексики у детей с нарушениями речи старшего дошкольного возраста. | ua |
dc.description.abstract | In the article the problem of mastering of the system of lexical values is analysed for under-fives with vocal violations, reflecting their emotional consisting and estimations of psychological, linguistic, psycholinguistic and pedagogical aspects. The comparative results of study of emotional layer of vocabulary are presented, originality of the use of paralingvisticheskikh means of intercourse. The system of methodical receptions of work on forming of emotional vocabulary is offered for children with allolalias senior preschool age. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дошкільнята з мовнленнєвими порушеннями | ua |
dc.subject | система лексичних значень | ua |
dc.subject | емоційна лексика | ua |
dc.subject | емоційні стану та оцінки дітей старшого дошкільного віку | ua |
dc.subject | паралінгвістичні засоби спілкування | ua |
dc.subject | інтонаційна виразність мовлення | ua |
dc.subject | коефіцієнт лексичного розмаїття | ua |
dc.subject | коефіцієнт лексичного багатства | ua |
dc.subject | ігрова діяльність | ua |
dc.subject | почуття емпатії | ua |
dc.subject | мовленнєве спілкування | ua |
dc.subject | комунікативні ситуації | ua |
dc.subject | дошкольники с речевыми нарушениями | ua |
dc.subject | система лексических значений | ua |
dc.subject | эмоциональная лексика | ua |
dc.subject | эмоциональные состояния и оценки детей старшего дошкольного возраста | ua |
dc.subject | паралингвистические средства общения | ua |
dc.subject | интонационная выразительность речи | ua |
dc.subject | коэффициент лексического разнообразия | ua |
dc.subject | коэффициент лексического богатства | ua |
dc.subject | игровая деятельность | ua |
dc.subject | чувство эмпатии | ua |
dc.subject | речевое общение | ua |
dc.subject | коммуникативные ситуации | ua |
dc.subject | under-fives with vocal violations | ua |
dc.subject | system of lexical values | ua |
dc.subject | emotional vocabulary | ua |
dc.subject | emotional states and estimations of children of senior preschool age | ua |
dc.subject | paralingvistiс means of intercourse | ua |
dc.subject | intonation expressiveness speech | ua |
dc.subject | coefficient of lexical variety | ua |
dc.subject | coefficient of lexical riches | ua |
dc.subject | playing activity | ua |
dc.subject | sense of empatii | ua |
dc.subject | vocal intercourse | ua |
dc.subject | communicative situations | ua |
dc.subject.classification | 376.36:373.2 | ua |
dc.title | Формирование эмоциональной лексики у дошкольников с нарушениями речи | ua |
dc.type | Article | ua |