Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Медико-педагогічні підходи до виявлення та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічугіна, Т. В.
dc.contributor.author Будзько, О. А.
dc.date.accessioned 2019-10-15T09:30:36Z
dc.date.available 2019-10-15T09:30:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Пічугіна, Т. В. Медико-педагогічні підходи до виявлення та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів загальноосвітніх шкіл / Т. В. Пічугіна, О. А. Будзько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 199-202. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25904
dc.description.abstract Необхідність створення системи профілактики шкільної дезадаптації в структурі інклюзивного навчання, це інноваційний шлях, який міняє як філософію освіти, так і менталітет вчителя. В роботі проведено аналіз існуючих підходів до виявлення та корекції неспроможності опанування шкільними навичками учнями початкової школи. Запропонована концепція дворівневої системи з профілактики шкільної дезадаптації (первинна і вторинна профілактика), яка ґрунтується на комплексному медико-психологопедагогічному підході. ua
dc.description.abstract Необходимость создания системы профилактики школьной дезадаптации в структуре инклюзивного обучения, это инновационный путь, который меняет как философию образования, так и менталитет учителя. В работе проведен анализ существующих подходов к выявлению и коррекции несостоятельности овладения школьными навыками учениками начальной школы. Предложена концепция двухуровневой системы из профилактики школьной дезадаптации (первичная и вторичная профилактика), которая основывается на комплексном медико-психолого-педагогическом подходе. ua
dc.description.abstract Making of system of preventive measures of a learning disability in structure of inclusion tutoring, is innovation a path, which one changes both philosophy of tutoring, and mentality of the teacher. In operation the analysis of present methods of diagnostics and correction of impossibility of mastering by school skills by the schoolboys of initial schools і is conducted. The concept of two-level system of preventive measures of a learning disability (primary and secondary preventive measures) is offered, which one is grounded on complex medico-psychologo-pedagogical approach. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject шкільна дезадаптація ua
dc.subject мінімальна мозкова дисфункція ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject школьная дезадаптация ua
dc.subject минимальная мозговая дисфункция ua
dc.subject inclusive teaching ua
dc.subject school desadaptation ua
dc.subject minimum cerebral disfunction ua
dc.subject.classification 616. 831-005.7 ua
dc.title Медико-педагогічні підходи до виявлення та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів загальноосвітніх шкіл ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу