Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Взаимосвязь лексических нарушений с нарушением пространстсенных представлений у детей 5-6 лет с общим недоразвитием речи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фур, Е. П.
dc.date.accessioned 2019-10-09T12:55:02Z
dc.date.available 2019-10-09T12:55:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Фур, Е. П. Взаимосвязь лексических нарушений с нарушением пространстсенных представлений у детей 5-6 лет с общим недоразвитием речи / Е. П. Фур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 265-268. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25884
dc.description.abstract Стаття показує вплив порушення просторових уявлень на процес оволодіння лексикою з просторовим значенням. У статті представлена послідовність вивчення особливостей лексики з просторовим значенням у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення і дітей з нормальним мовленнєвим розвитком, а також результати даного дослідження. У статті також представлені напрями роботи по подоланню порушень просторових уявлень як умови попередження порушень лексики у даної категорії дітей. ua
dc.description.abstract Cтатья показывает влияние нарушения пространственных представлений на процесс овладения лексикой с пространственным значением. В статье представлена последовательность изучения особенностей лексики с пространственным значением у детей 5-6 лет с общим недоразвитием речи и детей с нормальным речевым развитием, а также результаты данного исследования. В статье также представлены направления работы по преодолению нарушений пространственных представлений как условия предупреждения нарушений лексики у данной категории детей. ua
dc.description.abstract The article shows the the influence of disturbances of spatial representations in the process of mastering the vocabulary of spatial meaning, as well as reading and writing. The article presents sequence of studing features of the vocabulary with a spatial value in children 5-6 years with the general underdevelopment of speech and children with normal speech development, as well as the results of this study. This article also presents directions for overcoming violations of spatial representations as a condition to prevent violations of the vocabulary in this category of children. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject загальне недорозвинення мови ua
dc.subject лексика з просторовим значенням ua
dc.subject просторові уявлення ua
dc.subject общее недоразвитие речи ua
dc.subject лексика с пространственным значением ua
dc.subject пространственные представления ua
dc.subject the general underdevelopment of speech ua
dc.subject vocabulary with a spatial meaning ua
dc.subject spatial representation ua
dc.subject.classification 376.36-056.2 ua
dc.title Взаимосвязь лексических нарушений с нарушением пространстсенных представлений у детей 5-6 лет с общим недоразвитием речи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу