Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Революційна педагогіка П. Макларена: інформативно-аналітичний огляд

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Предборська, І.
dc.date.accessioned 2013-04-06T19:06:06Z
dc.date.available 2013-04-06T19:06:06Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Предборська І. Революційна педагогіка П. Макларена: інформативно-аналітичний огляд / І. Предборська // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 237-251 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2587
dc.description.abstract У статті аналізується філософсько- педагогічна концепція американського професора П.Макларена. Показано філо­софсько-педагогічні витоки революційної педагогіки, її мета та специфіка. Онтологічний аспект революційної педагогіки пов 'язаний із основними протиріччями су­часного капіталізму, які формують виклики до освіти. її епістемо- логічний аспект зводиться до з'ясування, як організувати процес пізнання, щоб зрозуміти невидимі інтенції владних відносин в освіті і суспільстві і в подальшому їх подолати. Антропологічний та праксеологічний аспекти — полягають у інтелектуальній самореконструкції, самовизволенні індивіда від владних дискурсів засобами освіти. ru_RU
dc.description.abstract The paper deals with the philosophical and pedagogical roots and essence of a revolutionary pedagogy, a philosophical and pedagogical concept developed by American scholar P.McLaren. The ontological aspect of a revolutionary pedagogy has to do with the main contradictions of the modern capitalist society, which challenges to education. Its epistemological aspect deals with how to organize process of cognition in order to understand invisible intentions of the power relations in education and society with the aim to abolish them. The anthropological and praxiological aspects of a revolutionary pedagogy are the question of a person's intellectual self-reconstruction, self-liberation from power discourses by education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна концепція П.Макларена. ru_RU
dc.subject процес пізнання ru_RU
dc.subject інтелектуальна самореконструкція ru_RU
dc.subject pedagogical concept developed by P.McLaren ru_RU
dc.subject process of cognition ru_RU
dc.subject intellectual self-reconstruction ru_RU
dc.title Революційна педагогіка П. Макларена: інформативно-аналітичний огляд ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу